  • Data: 2011-08-29 10:05:28
    Temat: Re: Play - totalna masakra
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To błąd techniczny i jak złożysz reklamację, to dostaniesz odpowiedź nie
    > na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i
    > wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając
    > pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To
    > loteria.

    Własnie tym mnie zaskakują
    zawsze odpowiedz jest nie na temat :)

    są niesamowici, tak zostali szkoleni
    odpisac coś muszą, ale ze nie na temat to już nieważne
    można pisać do UKE, narazie od 2 miesięcy jestem w play z kilkoma numerami
    a pism poszło juz z 10
    w 90% nie na temat odpowiedź była, albo każdy pisał co innego :)
    mają po prostu niezły burdel