eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - postawa aspolecznaRe: Play - postawa aspoleczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.pregierz
    Subject: Re: Play - postawa aspoleczna
    Date: Thu, 26 Mar 2009 13:06:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <1ahtg73pma65c$.1ft5mgm02n2jc$.dlg@40tude.net>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <7...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-87-101-66-57.leon.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news3.onet 1238069172 23742 87.101.66.57 (26 Mar 2009 12:06:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Mar 2009 12:06:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:967215 pl.pregierz:1618470
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 04:30:53 -0700 (PDT), adp napisał(a):

    >> Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...
    >>
    >> Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    >> postawa.
    >> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    >> :(
    >
    > Moje jeszcze dodac, ze ja podobnie nieraz myslalem i mysle o osobach,
    > ktore nie zakladaja w ogole linii stacjonarnej i zmuszaja, aby dzwonic
    > do nich na komorki, co jest zwykle kilka razy drozsze. Tak ze, jesli o
    > mnie chodzi, to nie tylko Play, ale w ogole mobile.
    > Co prawda, ostatnio stawki zaczynaja spadac i zjawisko "lagodnieje".
    > Ale kiedys bywalem bardzo zirytowany na takich znajomych.

    Ejże, przejmujesz się - ja takim osobom wysyłałem wtedy SMS-a z zajawką
    tematu, jeśli szykowała się dłuższa rozmowa. Coś za zasadzie: soboita 14-ta
    basen, piszesz się? A że bywam zajęty, to czasem naprawdę nie mam czasu
    odpowiedzieć na wiadomość zwrotną przez kilka godzin. Wtedy więc albo
    dzwonili do mnie, albo gdy sprawa była ważna, to się nie szczypałem i
    dzwoniłem ja, bo ważniejsza sprawa niż te potencjalne oszczędności.

    Poza tym mogłeś im okazać swoją irytację i zażądać, że skoro zlikwidowali
    stacjonarny i oszczędzili 50 zł miesięcznie, to mają czuć się w obowiązku
    dzwonić do Ciebie zamiast Ty do nich ;p

    Pozdrawiam
    Tony

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: