  • 51. Data: 2017-06-24 15:49:16
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 18:04, z pisze:
    > Ogarnij się.

    Jestem ogarnięty, pewnie dlatego zrozumiałem tę ofertę podczas jej
    "pierwszego czytania".

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-06-24 16:43:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 15:49, Liwiusz pisze:
    > Jestem ogarnięty, pewnie dlatego zrozumiałem tę ofertę podczas jej
    > "pierwszego czytania".

    Zrozumienie oferty nic nie zmienia w przypadku gdy oferent ma zamiar w
    celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadzić inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania... ;-)

  • 53. Data: 2017-06-24 20:30:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-24 o 16:43, z pisze:

> [...]
    > wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    > należytego pojmowania przedsiębranego działania... ;-)

    Syndrom "przeczytałem kodeks, wydaje mi się, że rozumiem". Nie zaczynaj
    czytać książek z psychiatrii, bo się u każdego wariata doszukasz :)

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2017-06-24 21:12:41
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 19.06.2017 o 21:26, RadoslawF pisze:

    > Jeśli piszesz po Angielsku to masz rację.

    Wolisz Honszju, Kjuszu i Szikoku, to ok. Ja jednak wolę swoją transkrypcję.

    > Jakbyś się chciał czepiać to za miast "po Angielsku" przyjmij
    > że w "transkrypcji Angielskiej".

    Mnie uczono że przymiotniki pisze się małą literą, ale ja to truskawki
    cukrem posypuję.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
    "Służba jest ciężka jak głaz, śmierć jest lekka jak piórko."

  • 55. Data: 2017-06-24 21:25:10
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.06.2017 o 18:04, z pisze:

    > Nazwa, sposób płacenia (doładowania) sugerują numer na kartę podczas gdy
    > to jest abonament

    Wskażesz palcem gdzie wypatrzyłeś tam abonament? Tak wiem że większość
    ofert prepaid nolimit jest takim specyficznym abonamentem :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
    "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko"

  • 56. Data: 2017-06-24 21:51:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 20:30, Liwiusz pisze:

    > Syndrom "przeczytałem kodeks, wydaje mi się, że rozumiem". Nie zaczynaj
    > czytać książek z psychiatrii, bo się u każdego wariata doszukasz :)

    To że miliony much tak rozumie słowo pisane wcale nie znaczy że tak jest
    tam napisane i nie znaczy że to mądre :-)

  • 57. Data: 2017-06-24 21:53:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 21:25, ALEX MR pisze:
    > Wskażesz palcem gdzie wypatrzyłeś tam abonament? Tak wiem że większość
    > ofert prepaid nolimit jest takim specyficznym abonamentem :-)

    Wystarczyło że ładna pani użyła sformułowania "okres rozliczeniowy" +
    "opłata miesięczna 2 zł"

  • 58. Data: 2017-06-24 22:01:55
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2017 o 21:53, z pisze:

    > Wystarczyło że ładna pani użyła sformułowania "okres rozliczeniowy" +
    > "opłata miesięczna 2 zł"

    Ja się nie pytam co ci obiecała ładna pani, tylko gdzie tam zobaczyłeś w
    regulaminie, że to oferta abonamentowa? Skoro tak głosisz.

    --
    ALEX MR

  • 59. Data: 2017-06-24 22:59:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 22:01, ALEX MR pisze:
    > Ja się nie pytam co ci obiecała ładna pani, tylko gdzie tam zobaczyłeś w
    > regulaminie, że to oferta abonamentowa? Skoro tak głosisz.

    Myślę że jest wystarczająco tu opisaliśmy jak to działa.
    Doczytaj sobie jak to jest ubrane w słowa.

    Na czacie z pleja ładne panie miały takie gotowe formułki.
    Był tam "okres rozliczeniowy" i "opłata miesięczna"

  • 60. Data: 2017-06-25 00:07:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-24 o 21:12, ALEX MR pisze:

    > Wolisz Honszju, Kjuszu i Szikoku, to ok. Ja jednak wolę swoją transkrypcję.

    Mnie uczono że pisząc w danym języku stosuje się też obowiązującą
    w tym języku transkrypcję. Inną stosują nieuki lub nieświadomi
    obcokrajowcy. :-)

    > Mnie uczono że przymiotniki pisze się małą literą, ale ja to truskawki
    > cukrem posypuję.

    W tej samej co nauczali że transkrypcję można sobie dowolnie wybrać ?
    Współczuję wyboru szkoły.