  • 11. Data: 2024-01-06 11:45:47
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.01.2024 o 09:16, Trybun pisze:
    > Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
    > Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
    > ważność o całe długie 10dni. Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma
    > wyjścia, ludzi muszą być okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku
    > o take polskie walczyłeś..

    Dla zainteresowanych,  można jednak przedłużyć o rok taryfę "rok
    ważności konta" za pomocą kodu jak i w aplikacji mobilnej. Koszt takiej
    operacji to 20zł.

  • 12. Data: 2024-01-07 01:00:57
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje [OT]
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 5 sty 2024 o 13:02, Trybun pisze:

> [...]

    W Polsce ponoć jakiegoś konia oskrzydlono długimi uszami...
    [ale żeby tak uszami machać, by koń fruwał?... trzeba umieć...
    żydowska sztuczka...]

    > Państwo z ustrojem który deklaruje że wszystko jest ukierunkowane na
    > dobro obywatela, tymczasem ten obywatel jest w nim zwyczajnym śmieciem
    > który musi stawać na uszach aby zadowalać inne segmenty tego
    > antyludzkiego monstrum.

    Chyba piszesz o Moskwie?...

    > Amerykańska to właściwie niedościgniony dla wielu wzór. Angielska taka
    > sobie, ale i tam byle śmieć nie ma możliwości gnębić jednych przy
    > jednoczesnym jawnym i świadomym faworyzowaniu innych, jak to się dzieje
    > w PL.

    Zmieniasz upodobania? -- amerykańska najlepsza, angielska trochę gorsza
    a moskiewska jest skandalicznie złą? Do tej pory było chyba u Ciebie
    inaczej...

    -=-

    Wreszcie przylutowałem akumulatorki Eneloop do starych golarek -- fajnie
    jest... Carrefour sprzedawał (może nadal sprzedaje?) kompletne nożyki do
    tychże golarek -- czasami komplet kosztował 4pln, czasami 3pln, bywał po
    2 pln... NiMH mają większą rezystancję niż NiCd, ale źle nie jest!

    Zwykłym (LC6, Sn60Pb40) lutowiem -- ponoć 183°C;
    chcę kupić 138°C -- z bizmutem...
    Akumulatorki nie lubią przegrzewania...

    Kieszeń za 8,02 pln z UASP, ale kupiłem też taką za 7,32 pln...
    Wreszcie dobre ceny!!! Ale niestety i ponad 14 pln dałem za takie
    kieszenie, i ,,w cenie'' 8,18 pln kieszeń bez UASP... Wszystko
    z VAT, ale nie księguję -- może źle czynię?...

    Nww. za 8,18 bez UASP przywędrowała wraz z zegarkosłabopodobnym
    urządzeniem i miernikosłabopodobnym urządzeniem -- oba te cosie miały
    ujemne ceny a do tego za freeko świetna, świetlna tasiemka LED SMD
    zakończona wtyczką USB... 5m/7mm; na oko 4kK; 5V/6W, w porywach
    nieco więcej niż 6W; włączana i ściemniana zbliżeniem czegokolwiek
    (choćby ręki czy nogi) do kilku %% mocy... Trudno złapać przełomowe
    momenty -- mocy maksymalnej i minimalnej...

    Tak więc ta kieszeń bez UASP raczej tania, bo za komplet w sumie
    zapłaciłem około zera... (czyli i kieszeń za free, i tasiemiec za free;
    ze słabopodobnych urządzeń słaba korzyść, ale przewody mogą być...

    Niestety kupiłem też za 16,09pln miernikopodobne urządzenie... Chlip,
    chlip... Mogę za 16,24 kupić cudo ;) Aneng M113 -- ale brak od_wagi...
    Pełna automia! -- nawet NCV... Tylko dwie dziury -- sam domyśla się,
    czy mierzymy rezystancję, czy prąd, czy napięcie, czy AC, czy DC...

    Matka już ma komplety ołówków i długopisów... Wielokolorowy z ołówkiem
    kosztował 4,93pln (5kolorów+grafit) i komplety ;) igieł do szycia...
    Doświetlam co mogę LEDkami -- najchętniej włączanymi na ruch...

    Matce trzeba kupić TV-Box... [Bóg mnie wysłuchał, choć Jego droga mi
    imponuje -- obalił PiS, by matka zapragnęła TV Republiki, do której
    potrzebuje TV-Boxa... chciałem tańszym kosztem społecznym, ale nie
    zdołałem... mnie każda demokracja równie dobra/zła...]

    Nvidia Shield ponoć jest dobra, ale sporo kosztuje...

    Xiaomi prezentuje się słabymi para_metrami [ciekawe, co
    z para_stopami] i ponoć dobrą funkcjonalnością oraz bardzo
    dobrą relacją funkcjonalność:cena...

    Przeróżne NoNamy mają imponujące para_metry i skrajnie złe opinie...

    Co tedy/zatem wybrać?! Pod telewizorem mam gniazdo 230V i gniazdo
    RJ45 100Mb/s a w eterze mam 5GHz z Tendy. W telewizorze mam HDMI
    oraz (chyba dwa, ale jeden jest okupowany myszą) USB... Mam też
    w telewizorze gniazdo RJ45 -- ale TV Republiki ten telewizJer nie
    uciągnie... Kiedyś by pociągnął -- teraz już nie starcza mu niczego
    ani CPU, ani pamięci... Starość nie {} radość?...

    Jak matka zakosztuje TV-Boxa -- zrezygnuje z kablówki?
    Pół kpln rocznie... Przez kilkanaście lat podłączenia do netu
    jakie TV-Boxy mogłaby mieć?... Nvidia Shield z najwyższej półki!!!
    Do tego laptop, elektryczność, kosmetyki, komórki...

    Kto w Polsce celuje w CATV? -- nie emeryci?
    (młodzi chyba preferują net?)
    Kto celuje w PiS? -- nie emeryci?
    Ilu emerytów teraz zapragnie TV Republiki?
    Co powiedzą o marszach Rydzyka broniących TV Trwam na multipleksach
    naziemnej TV, widząc w necie nieskrępowany dostęp do TV-Trwam?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 13. Data: 2024-01-08 00:45:54
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 sty 2024 o 01:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > ujemne ceny a do tego za freeko świetna, świetlna tasiemka LED SMD
    > zakończona wtyczką USB... 5m/7mm; na oko 4kK; 5V/6W, w porywach

    Nie jestem mierniczym mistrzem -- 3m, nie 5m...

> [...]

    > dobrą relacją funkcjonalność:cena...

    > Przeróżne NoNamy mają imponujące para_metry i skrajnie złe opinie...

    Tedy zasięgając języka -- zapytam o takie:
    https://www.ceneo.pl/151602785;44607-0v;basket.htm#t
    ab=spec
    cosie... Gdzieś 2GB RAM, gdzieś 4GB; gdzieś 32GB dysku, gdzieś
    64GB -- źle wróżą takowe rozbieżności...

    > ani CPU, ani pamięci... Starość nie {} radość?...
    + ani CPU, ani pamięci... Staroć nie {} radość?...
    [już wiem, dlaczego niektórzy ;) mówią i piszą wziąść...]

    > Jak matka zakosztuje TV-Boxa -- zrezygnuje z kablówki?

    Na stronie WWW Dipolu pod nrm 707 jest Republika;
    w istocie jest tam Ukraina...

    Co kupić i gdzie oraz na co zwrócić uwagę?...
    Co ominąć?...

    -=-

    W garażu mam już mróz, lód na chodniku jest śliski...
    Stosowne podwyższenie temperatury dopiero we wtorek...
    [wywyższająca się temperatura zostanie poniżona?...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 14. Data: 2024-01-10 19:25:36
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > W Polsce ponoć jakiegoś konia oskrzydlono długimi uszami...
    > [ale żeby tak uszami machać, by koń fruwał?... trzeba umieć...
    > żydowska sztuczka...]

    > Chyba piszesz o Moskwie?...

    Myślisz że państwo moskiewskie może się posuwać np do okradania ludzi z
    wypracowanych emerytur?

  • 15. Data: 2024-01-10 21:24:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 10.01.2024 o 19:25, Trybun pisze:

    > Myślisz że państwo moskiewskie może się posuwać np do okradania ludzi
    > z wypracowanych emerytur?
    No to dobrze, że Ciebie ruscy nie okradają na emeryturze.

    --
    animka

  • 16. Data: 2024-03-17 12:32:30
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 2.01.2024 o 09:16, Trybun pisze:
> [...]
    > ważność o całe długie 10dni. Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma
    > wyjścia, ludzi muszą być okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o
    Pomimo "clickbaitowego" (jak to się ostatnio mówi) tytułu tutaj jest
    wyjaśniona przyczyna tego "zamieszania":
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/play-karta-rok-waznosci-konta-taryfa

  • 17. Data: 2024-03-20 14:26:30
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.03.2024 o 12:32, mrvtktjv pisze:
    > Pomimo "clickbaitowego" (jak to się ostatnio mówi) tytułu tutaj jest
    > wyjaśniona przyczyna tego "zamieszania":
    > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/play-karta-rok-waznosci-konta-taryfa

    Facet pisze trochę od rzeczy.. Kiedyś samo doładowanie konta przedłużało
    jego termin ważności. Teraz trzeba na to wyłożyć extra kasę. Np
    przedłużenie o rok to koszt 20zł.

  • 18. Data: 2024-03-20 15:04:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 20.03.2024 o 14:26, Trybun pisze:
    uslugi/play-karta-rok-waznosci-konta-taryfa

    > Facet pisze trochę od rzeczy.. Kiedyś samo doładowanie konta przedłużało
    > jego termin ważności. Teraz trzeba na to wyłożyć extra kasę. Np
    > przedłużenie o rok to koszt 20zł.

    Jeśli ja mam ważne do 25 roku to chyba nie muszę nic płacić za samo
    odbieranie połączeń?

  • 19. Data: 2024-03-20 15:04:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 20. Data: 2024-03-22 07:14:38
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.03.2024 o 15:04, Animka pisze:
    uslugi/play-karta-rok-waznosci-konta-taryfa

    > Jeśli ja mam ważne do 25 roku to chyba nie muszę nic płacić za samo
    > odbieranie połączeń?

    Nie, to już jest opłacone w tej opłacie przedłużającej ważność konta.