  • 1. Data: 2015-01-07 10:17:42
    Temat: Play - brak bonusu za doładowanie w parze
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Od około 3 miesięcy nie działa poprawnie usługa doładowania w parze
    przez facebook - nie można odebrać bonusu 5zł czyli tak naprawdę
    doładowania są zaniżone o 5zł.
    Problem występuje na pewno dla taryf Mini Max.
    Błąd w systemie oczywiście każdemu może się zdarzyć, co prawda nie
    naprawienie tego przez ponad 3 miesiące może nasuwać przypuszczenia że
    operatorowi opłaca się oszukiwanie klientów.
    Kuriozalne jest dodatkowo tłumaczenie Play na reklamacje zgłaszane w tej
    kwestii.
    Pomimo tego że usługę świadczy i oferuje play na swoich
    stronach:http://www.play.pl/promocja/doladujcie-sie-
    w-parze/
    to twierdzą że to nie ich problem i żeby kontaktować się z deweloperem
    aplikacji.

    Więcej na:
    https://www.facebook.com/Play4You/posts/773229696083
    537?comment_id=773285082744665&offset=0&total_commen
    ts=29&notif_t=share_comment

  • 2. Data: 2015-01-07 10:22:10
    Temat: Re: Play - brak bonusu za doładowanie w parze
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 07 Jan 2015 10:17:42 +0100, klaus <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Więcej na:
    >https://www.facebook.com/Play4You/posts/77322969608
    3537?comment_id=773285082744665&offset=0&total_comme

    Wiesz co to nie od 3 miesięcy bo między innymi ja zgłaszałem to już z
    rok temu conajmniej. Wtedy rozpatrzono reklamację pozytywnie, tyle że
    w wątku pomocy na forum play co chwilę kolejne tematy dotyczące
    właśnie niedziałania tej usługi się pojawiały i pojawiają.
    Problem znany w Play, do tej pory nic z tym nie zrobiono także trudno
    tu cokolwiek dodać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-01-07 10:40:10
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 07-01-2015 o 10:22, dizel pisze:
> [...]
    > właśnie niedziałania tej usługi się pojawiały i pojawiają.
    > Problem znany w Play, do tej pory nic z tym nie zrobiono także trudno

    Dzięki za info. Jeżeli jeszcze okaże się że faktycznie wprowadzili po
    cichu opłatę za usługę "Zbieraj Minuty" która zgodnie z ofertą powinna
    być bezpłatna to ewidentne będzię że Play jako jeden z punktów
    działalności ma wpisane oszukiwanie klientów.

  • 4. Data: 2015-01-08 17:13:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    wrote:

> [...]
    >
    >Więcej na:
    >https://www.facebook.com/Play4You/posts/77322969608
    3537?comment_id=773285082744665&offset=0&total_comme

    Swoją drogą to reklamacje na niemożność odebrania bonusu składa się do
    Play i tylko tam. Tylko nie przez to centrum pomocy w aplikacji na FB
    bo nawet niewiadomo gdzie stamtąd trafiają te reklamacje tylko przez
    play24.
    Ja raz skorzystałem i nie działało ale jak ktoś chce to niech
    korzysta, za każde nie przyznanie bonusu pisał bym reklamację.
    Oczywiście wskazując w reklamacji konsultantowi regulamin uługi bo
    często odpowiedź jest że w danej taryfie ta promocja nie obowiązuje i
    rządając oczywiście zwrotu bonusu na konto główne dla 2 numerów.
    Wiem że to trochę kopanie się z koniem bo powinno to działać zawsze
    ale na razie innej opcji nie ma, a odpuszczać też nie ma co bo niby
    dlaczego?