eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny"Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-06-27 14:28:56
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Motylek <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Olgierd napisał:
    > Dnia Sun, 27 Jun 2010 14:54:28 +0200, Motylek napisał(a):
    >
    >> Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty dzwonienia,
    >> to klient powinien byc o takim fakcie powiadomiony przed zrealizowaniem
    >> polaczenia.
    >
    > A nie jest? Nie rozśmieszaj mnie. Jest cennik -- mieliby posłańca z flagą
    > przysyłać do użytkownika wybierającego jakiś numer telefonu?
    >
    Ale jesli w przypadku numerów 70x i 80x wiadomo, ze to dsa numery
    specjalne, to skad ja mam wiedziec, czy dany numer 513xxxxxx nalezy do
    orange czy jednak do play?

    Wystarczyloby cos takiego, jak jest wymagane przed polaczeniem z
    konsultantem, gdy rozmowa jest nagrywana. Albo takie info, jak przy
    rozmowie przychdzacej na koszt osoby odbierajacej (nie wiem jak teraz,
    bo nikt do mnie dawno tak nie probowal zadzwonic, ale kiedys bylo "czy
    chcesz odebvrac rozmowe na twoj koszt").

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: