  • 1. Data: 2011-09-07 11:07:38
    Temat: Play Online na karte - czemu nie dziala?
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    Kupilem starter za 19PLN (1GB), uruchomilem, pobralem ok.45MB i dzialalo OK.
    Teraz jak probuje sie polaczyc, to "Trwa rejestrowanie komputera w
    sieci..." po czym dostaje blad 718.
    Karta SIM aktywna jeszcze 2 dni, na koncie jest jeszcze kasa, transfer
    do wykorzystania jakies 955MB.
    Poprzez Hyperterminal widzę, że sygnal (AT+CSQ) na poziomie 21-22,
    AT+CREG=0,1 czyli zalogowany do sieci, mozna wyslac SMS a takze wykonac
    polaczenie wychodzace. Niestety polaczenie z internetem nie dziala :(
    Modem - wbudowany w netbook Samsung NC10.
    Probowane w trzech lokalizacjach oddalonych od siebie 40km kazda.

    Jakies sugestie?
    --
    venioo
    gg:198909

  • 2. Data: 2011-09-07 11:49:29
    Temat: Re: Play Online na karte - czemu nie dziala?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał:

    > a takze wykonac polaczenie wychodzace.

    To musiało się u nich coś popsuć, ponieważ z kart Play Online _nigdy_ nie można
    było wykonywać połączeń.

    > sugestie?

    BOK?

  • 3. Data: 2011-09-07 13:01:33
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-09-07 13:49, Tomek pisze:

    > To musiało się u nich coś popsuć, ponieważ z kart Play Online _nigdy_
    > nie można było wykonywać połączeń.

    jak to nie? to co w cenniku znaczy "29gr minuta do wszystkich krajowych
    sieci" ????

    > BOK?

    mysle, ze tutejsi grupowicze maja wieksze pojecie niz przecietny
    pracownik BOK

    --
    venioo
    gg:198909

  • 4. Data: 2011-09-07 13:05:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > jak to nie? to co w cenniku znaczy "29gr minuta do wszystkich krajowych sieci"
    > ????

    No to nie 'popsuło' tylko "zmieniło się". Korzystałem z tej oferty 2 lata temu i
    z karty takiej nie dało się zadzwonić.

  • 5. Data: 2011-09-07 13:37:26
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-09-07 15:05, Tomek pisze:

    > No to nie 'popsuło' tylko "zmieniło się". Korzystałem z tej oferty 2
    > lata temu i z karty takiej nie dało się zadzwonić.

    a teraz blad 619 wychodzi. ciekawe... ide do BOK, zobaczymy co powiedza.

    --
    venioo
    gg:198909

  • 6. Data: 2011-09-07 17:16:14
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-07 15:37, venioo pisze:

    > a teraz blad 619 wychodzi. ciekawe... ide do BOK, zobaczymy co powiedza.

    "paaanie, wszystko jest w porzadku, karta sim dziala, to na pewno z pana
    modemem cos nie tak"

    ...wracajac z ta zagwozdka do domu przypomnialo mi sie, ze zmienilem
    taryfe z "Play Online na karte" na "Nowy Play Online na karte" i od tego
    sie zaczely w sumie problemy
    Moze byc tak, ze parametry uslugi na tyle sie zmienily, ze modem
    wbudowany SAMSUNG GT-Y3100 nie daje rady???

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-09-07 18:22:28
    Temat: [rozwiazanie] Play Online na karte - czemu nie dziala?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Naprawilem.
    Nalezy sciagnac SAMSUNG Connection Manager z tej strony:
    http://tnij.org/nb6s
    W paczce .zip bedzie instrukcja, firmware i aplikacja.
    Najpierw robimy update firmwaru w naszym modemie (musi byc podlaczony
    kabel zasilajacy), potem instalujemy aplikacje Connection Manager.
    Za pomoca tej aplikacji wszystko pieknie smiga od pierwszego uruchomienia :)

    Mam nadzieje, ze komus pomoglem ;)

    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-09-08 09:02:24
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał :

> [...]
    > sumie problemy
    > Moze byc tak, ze parametry uslugi na tyle sie zmienily, ze modem wbudowany

    Włóż może kartę do telefonu i sprawdź czy też będą problemy. Wątpię, żeby zmiana
    taryfy wymagała innych ustawień w modemie.