  • 111. Data: 2009-04-14 22:51:48
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 14:08:27 +0200, jazdzig napisał(a):

    > Można ten zapis różnie interpretować, ja rozumiem tak, że punkty są
    > nabijane, gdy ktoś dzwoni do abonenta play z innej sieci, a odbierający
    > rozmowę abonent playa jest zalogowany do btsa P4.

    Nadinterpretacja!
    W regulamin nie jest napisane, że abonent musi być "w zasięgu
    *nadajników* operatora telekomunikacyjnego P4", lecz że "abonent musi
    być "w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4".
    Jeśli Twoja komórka jest zalogowana do sieci Play, to oznacza, że jesteś
    "w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4", bez względu na to, do kogo
    BTS-y należą.
    Zresztą na blogu rzecznika prasowego Play było wyjaśnienie w tej
    sprawie.

    > Bez powodu nie wstawili do regulaminu tego punktu.

    Powodem jest roaming zagraniczny. Tam za odebrane rozmowy minut nie
    dostajesz.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 112. Data: 2009-04-15 17:30:45
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:51:46 +0200, jazdzig napisał(a):

    > Pod warunkiem, że odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci P4 (regulamin o
    > tym mówi) Jeżeli odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci Plus, nie ma
    > bonusa. Oznacza to, ze głównie w większych miastach oraz popularnych
    > miejscowościach działa bonus.

    Mówiąc dyplomatycznie. Mijacie się z prawdą obywatelu.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 113. Data: 2009-04-15 18:55:04
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Chris wrote:

> [...]
    > Jeśli Twoja komórka jest zalogowana do sieci Play, to oznacza, że
    > jesteś "w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4", bez względu na to, do

    Jest oczywiste, że z tej oferty można korzystać, gdy jest się abonentem play
    i jest się zalogowanym do tej sieci. Jak nie jesteś do niej zalogowany, to
    niby jak miałbyś skorzystać nie tylko z bonusa, ale w ogóle z playa?

    Jeżeli zatem jest dodany punkt, o którym dyskutujemy, to zachodzą możliwości
    o których pisałem, bo twoja intepretacja to masło maślane.

    > Powodem jest roaming zagraniczny. Tam za odebrane rozmowy minut nie
    > dostajesz.

    To pisaliby o rozmowie poza granicami.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 114. Data: 2009-04-19 06:48:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jazdzig pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli zatem jest dodany punkt, o którym dyskutujemy, to zachodzą
    > możliwości o których pisałem, bo twoja intepretacja to masło maślane.

    Już pisałem: skoro twierdzisz, że BTS Plusa nie jest siecią
    telekomunikacyjną Play, to musisz też twierdzić, że dzwonienie przez
    takiego BTSa jest bezpłatne, ponieważ cennik określa jedynie połączenia
    wykonywane w sieci telekomunikacyjnej P4. Zgadzasz się?

    > To pisaliby o rozmowie poza granicami.

    Można być za granicą i być zalogowanym do sieci Play. Można być w
    Polsce i być zalogowanym do sieci za granicą.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2009-04-19 07:19:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 08:48:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Już pisałem: skoro twierdzisz, że BTS Plusa nie jest siecią
    > telekomunikacyjną Play,

    W świetle PT twierdzenie takie nie miałoby większego sensu. Siecią P4
    jest to co wybudowała P4 sp. z o.o. oraz Polkomtel SA.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl