  • 1. Data: 2011-10-27 12:12:58
    Temat: Play All Inclusive i naliczanie transferu
    Od: "Kacor" <n...@b...pl>

    Czesc. Wlasnie BOK z Playa namawia mnie
    na przedluzenie umowy w opcji z Internetem.

    Daja mi za 39 PLN 300 minut do wszystkich
    oraz 250 MB internetu z opcja zmniejszenia
    szybkosci transferu po wykorzystaniu limitu.

    Teraz place 64 PLN i mam 500 minut oraz
    500 MB transferu w strefie taniego netu.

    I teraz pytanka dot. oferty All Inc.:
    a) jak taryfikowany jest transfer czy
    po 100 KB bo jak tak to bez sensu te 250 MB
    b) jaka jest szybkosc transferu po przekroczeniu
    limutu

    Z BOKa oczywiscie nie potrafia odpowiedziec
    na powyzsze pytania. Czy ktos korzysta
    z podobnej oferty?

    Korzystam z netu w SG2 w strefie
    taniego internetu Play

    --
    K.

  • 2. Data: 2011-10-27 12:21:56
    Temat: Re: Play All Inclusive i naliczanie transferu
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > b) jaka jest szybkosc transferu po przekroczeniu
    > limutu
    >
    > Z BOKa oczywiscie nie potrafia odpowiedziec

    Ja korzystam All Inclusive MAX 1GB
    od 5 miesiecy lacznie zuzylem 460MB :)

    chyba cięzko na telefonie wyjechac ten limit
    no chyba ze filmy bedziesz ogladal

  • 3. Data: 2011-10-27 14:54:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Ja korzystam All Inclusive MAX 1GB
    > od 5 miesiecy lacznie zuzylem 460MB :)
    >
    > chyba cięzko na telefonie wyjechac ten limit
    > no chyba ze filmy bedziesz ogladal

    Albo godzinami przez VoIPa lub Skype gadał...
    Ale pomaga ustawienie wifi w domu/w biurze.

  • 4. Data: 2011-10-28 06:46:56
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Daja mi za 39 PLN 300 minut do wszystkich
    > oraz 250 MB internetu z opcja zmniejszenia
    > szybkosci transferu po wykorzystaniu limitu.

    Rozumiem, że oferta bez telefonu i na rok? Te 250 w strefie taniego, czy bez
    ograniczeń? Tez mi sie niedługo konczy umowa ldatego tak z zainteresowaniem
    wypytuje:)

    JA

  • 5. Data: 2011-10-28 08:30:56
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Ja korzystam All Inclusive MAX 1GB
    > od 5 miesiecy lacznie zuzylem 460MB :)
    >
    > chyba cięzko na telefonie wyjechac ten limit
    > no chyba ze filmy bedziesz ogladal

    Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)
    Przez cały okres rozliczeniowy zuzywam od 1.5 do 2GB.
    W domu i pracy oczywiscie WiFi ..

    --
    Pzdr

  • 6. Data: 2011-10-28 08:42:19
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/10/28 10:30, ArekM pisze:

    > Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)
    > Przez cały okres rozliczeniowy zuzywam od 1.5 do 2GB.
    > W domu i pracy oczywiscie WiFi ..

    rozumiem ze nie masz normalnego komputera?

  • 7. Data: 2011-10-28 11:02:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    vb>> Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)

    > rozumiem ze nie masz normalnego komputera?

    Pracuje na internecie i miesięcznie tyle nie zuzywam na komputerze :)
    przy szybkim łączu.
    Ale nadmianiema, że glownie skyp txt news, czasami portale wp o podobne, i
    pisanie emaili.

  • 8. Data: 2011-10-28 15:45:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jeremiasz" napisał:

    > Rozumiem, że oferta bez telefonu i na rok? Te 250 w strefie taniego,
    > czy bez ograniczeń? Tez mi sie niedługo konczy umowa ldatego tak
    > z zainteresowaniem wypytuje:)

    W taryfach Inclusive nie ma już podziału na "normalny" i "tani" internet.
    Zresztą już od maja można było przejść na którąś z tych taryf bez
    przedłużania "okresu zobowiązania".
    http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/zmien-
    na-lepsze/index.html
    Chyba teraz to uczynię, bo w moim LongPlay Internet to ciągłe sprawdzanie
    pod *140# jest trochę upierdliwe.

    JoteR