  • 1. Data: 2010-03-09 11:39:37
    Temat: Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Przyszedl mi SMS: "20gr/min do wszyst. Aktywuj pakiet 30 min za 6 zł.
    Wyslij kod *111*62*1#."
    Szukam na portalu i ani słowa! Chciałbym chociaż wiedzieć jaka jest
    KOLEJNOŚĆ wykorzystywania tego pakietu względem innych promocji, jak
    np. Stan Darmowy, Pakiet 100 minut w Play Fresh 5 gr/min, czy minuty
    zebrane w "zbieraj minuty"?

  • 2. Data: 2010-03-09 11:49:16
    Temat: Re: Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Xian Mi Mao rzecze:
    > Przyszedl mi SMS: "20gr/min do wszyst. Aktywuj pakiet 30 min za 6 zł.
    > Wyslij kod *111*62*1#."
    > Szukam na portalu i ani słowa! Chciałbym chociaż wiedzieć jaka jest

    http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje
    -we-freshu/

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-03-09 13:24:19
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Mar 9, 12:49 pm, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
    > Xian Mi Mao rzecze:

    > http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje
    -we-freshu/

    Ale nadal, nawet z tamtejszych regulaminów nie wiem jak to się ma do
    "Stanu Darmowego"? Czy jak jest aktywny Stan Darmowy to czasem nie
    będą schodzić minuty (złotówki) z któregoś z tych pakietów?

  • 4. Data: 2010-03-09 13:38:43
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Xian Mi Mao rzecze:

    > Ale nadal, nawet z tamtejszych regulaminów nie wiem jak to się ma do
    > "Stanu Darmowego"? Czy jak jest aktywny Stan Darmowy to czasem nie
    > będą schodzić minuty (złotówki) z któregoś z tych pakietów?

    A wystarczyło przeczytać regulamin Stanu Darmowego. Konkretnie
    punkt 14.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-03-12 22:24:24
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 9 Mar 2010 03:39:37 -0800 (PST), Xian Mi Mao
    <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >KOLEJNOŚĆ wykorzystywania tego pakietu względem innych promocji, jak
    >np. Stan Darmowy, Pakiet 100 minut w Play Fresh 5 gr/min, czy minuty

    bylem dzis w Play i wersja "salonowa" - stan darmowy jest mocniejszy,
    bo to tylko do Play + pakiet TYLKO JEDEN DO WYBORU. Jak aktywujesz 100
    minut za 6 zl to masz, ale jak w miedzyczasie aktywuje 30 min do
    wszystkich, to (???chyba????) utracisz te 100 minut i aktywuje sie 30
    min i w druga strone.

    Nie mozna miec 2 pakietow naraz: albo jedno albo drugie - ale Stan
    darmowy jest silniejszy i nic go nie rusza.

    Wg mnie w systemie aktywacji powinno to byc bardziej wyjasnione i np.
    po zalogowaniu w play24 powinno byc wszystko widoczne.

    Zbieraj minuty to inny rodzaj pakietu i tez nie wylaczy sie. A tak
    kiedys bylo prosto z tym Play wszystko po 29 gr, a teraz zaczeli
    kombinowac i znowu sie zrobi taki sam syf jak u innych.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-03-12 22:41:59
    Temat: Re: Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejnoœć?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-03-2010 o 23:24:24 <a...@p...pl> napisał(a):

    > Jak aktywujesz 100
    > minut za 6 zl to masz, ale jak w miedzyczasie aktywuje 30 min do
    > wszystkich, to (???chyba????) utracisz te 100 minut i aktywuje sie 30
    > min i w druga strone.

    Tak. Dokładnie. Chyba..

    > Nie mozna miec 2 pakietow naraz: albo jedno albo drugie - ale Stan
    > darmowy jest silniejszy i nic go nie rusza.

    Bzdura.

    > Wg mnie w systemie aktywacji powinno to byc bardziej wyjasnione i np.
    > po zalogowaniu w play24 powinno byc wszystko widoczne.

    A czego tu nie rozumiesz?!!
    Już ktoś był łaskawy i napisał który punkt.

    14. Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi promocjami i usługami Play
    Fresh. Kolejność rozliczania promocji:
    a. Stan Darmowy w Play
    b. Darmowy numer w Play Fresh
    c. Pozostałe pakiety

    > kiedys bylo prosto z tym Play wszystko po 29 gr, a teraz zaczeli
    > kombinowac i znowu sie zrobi taki sam syf jak u innych.

    Dalej jest prosto, nic się nie zmieniło. Dalej można korzystać z tej
    prościzny.. ale mamy wybór :)
    A to nie znaczy że mnie troszkę nie irytuje te pakieciarstwo :) A
    kupowanie kasy za kasę to już paranoja..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-03-15 08:48:26
    Temat: Re: Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejno?ć?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > minut za 6 zl to masz, ale jak w miedzyczasie aktywuje 30 min do
    > wszystkich, to (???chyba????) utracisz te 100 minut i aktywuje sie 30

    Mysle, ze temu salonowi P4 powinno w trybie natychmiastowym wypowiedziec
    kare umowna i jeszcze zazadac odszkodowania, za opowiadanie klientom bzdur z
    palca wyssanych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-03-15 09:28:56
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 15 Mar 2010 10:48:26 +0200, "SDD"
    <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    >kare umowna i jeszcze zazadac odszkodowania, za opowiadanie klientom bzdur z

    ja pytalem w salonie i wlasnie taka dostalem odpowiedz. Wiec niech
    ktos podsumuje ten watek?

    Np. majac 100doPlayistacjonarne/6zl i jak aktywujesz
    30dowszystkich/6zl - wiec jaka jest kolejnosc ????

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-03-15 11:41:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-03-2010 o 10:28:56 <a...@p...pl> napisał(a):

    > ja pytalem w salonie i wlasnie taka dostalem odpowiedz. Wiec niech
    > ktos podsumuje ten watek?
    >
    > Np. majac 100doPlayistacjonarne/6zl i jak aktywujesz
    > 30dowszystkich/6zl - wiec jaka jest kolejnosc ????

    Sam sobie podsumuj.
    Wpisz w google "fresh 30 min za 6zł" i będziesz miał regulamin.
    A w nim jak byk:

    8. Minuty dostępne w ramach pakietu są rozliczane w kolejności (z
    zastrzeSeniem pkt 13 niniejszej promocji):
    a) Zbieraj minuty w Play Fresh
    b) Promocyjne pakiety minut do Play i na telefony stacjonarne
    c) Pakiet 30 minut za 6zł
    d) Pakiet Złotówek oraz kwota z Doładowania.

    Chyba że ktoś jest jak ciele i nie potrafi nic znaleźć ani wysilić
    mózgownicy.