    From: NiusOnly <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Platforma pod domową wirtualizacje (G620 vs AMD Trinity)
    Date: Wed, 14 Nov 2012 09:58:12 +0100

    W dniu 2012-11-13 15:57, DooMiniK pisze:

    > A jakieś słówko w czym będziesz wirtualizował? Hyper-V kiepsko
    > radzi sobie z 'ficzerami' w sprzęcie, więc to i tak nie ma
    > dużej różnicy ;-)

    Guest to będą raczej linuxy 64 bitowe, prawdopodobnie CentOS lub Suse.
    Od gościa nic szczególnego nie potrzebuje, ram, dysk i os 64 bit.
    Dotychczas wszystko co robiłem to był ESX ale do domu mam wrażenie że
    bardziej nadaje się Hyper-V Server (ten darmowy) - generalnie wielkiej
    różnicy nie ma ale na plus w moim przypadku przemawia mniejsza
    restrykcyjność Microsoftu. Pracuje na domowym sprzęcie, nie ma rzeźby ze
    sterownikami do domowych chipsetów czy kart sieciowych tak jak mogłoby
    to być w ESXi (w końcu mój sprzęt nie będzie oficjalnie wspierany przez
    VMWare). Do tego ma lepsze opcje zarządzania energią które pozwalają na
    wyłączenie dysków twardych kiedy nie są używane.

    M.