-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<o4g7lk$gim$1@dont-email.me>
<1...@g...com>
<586bcc6c$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<o4gkpg$sij$1@node1.news.atman.pl>
<586bd9d0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<o4gm1h$tf9$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<586ccbff$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<586cdd39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Date: Wed, 4 Jan 2017 13:34:18 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 15
Message-ID: <586cebcf$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.184.35
X-Trace: 1483533263 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.26.184.35:62097
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 355688732
X-Received-Bytes: 2214
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596614
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości grup
>Ale dobre pytanie czy stopień sprężania ma znaczenie, nie wiem więc
>pytam.
>W dieslu wydaje się ze mniej istotny niż w beznynie.
Znaczenie to ma, pytanie czy wzrost z 20 na 21 bedzie mialo jakies
zauwazalne/niekorzystne skutki :-)
W benzynie moze skutkowac spalaniem stukowym ... no ale w benzynie
takie 0.2mm (a Zenek pisal o 0.1) bedzie mialo mniejsze skutki w
kwestii podniesienia i np z 9 zrobi sie ~9.5.
W dodatku te wspolczesne komputery sobie z tym radza..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.17 14:12 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 14:25 J.F.
- 05.01.17 01:19 PiteR
- 05.01.17 02:35 Zenek Kapelinder
- 05.01.17 04:07 k...@g...com
- 05.01.17 08:20 PiteR
- 05.01.17 20:54 spider
- 05.01.17 21:31 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 09:44 p...@g...com
- 06.01.17 13:39 k...@g...com
- 06.01.17 13:49 Sebastian Biały
- 06.01.17 13:52 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 13:54 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 14:58 Tomasz Pyra
- 06.01.17 15:09 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=