eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <o4g7lk$gim$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <586bcc6c$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gkpg$sij$1@node1.news.atman.pl>
    <586bd9d0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gm1h$tf9$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <586ccbff$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <586cdd39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Date: Wed, 4 Jan 2017 13:34:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 15
    Message-ID: <586cebcf$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.184.35
    X-Trace: 1483533263 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.26.184.35:62097
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 355688732
    X-Received-Bytes: 2214
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596614
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Ale dobre pytanie czy stopień sprężania ma znaczenie, nie wiem więc
    >pytam.
    >W dieslu wydaje się ze mniej istotny niż w beznynie.

    Znaczenie to ma, pytanie czy wzrost z 20 na 21 bedzie mialo jakies
    zauwazalne/niekorzystne skutki :-)

    W benzynie moze skutkowac spalaniem stukowym ... no ale w benzynie
    takie 0.2mm (a Zenek pisal o 0.1) bedzie mialo mniejsze skutki w
    kwestii podniesienia i np z 9 zrobi sie ~9.5.
    W dodatku te wspolczesne komputery sobie z tym radza..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: