  • 1. Data: 2009-01-21 18:24:14
    Temat: Planete i 16/9
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Ostatnio oglądając PLANETE zauważyłem znaczek pod logo 16/9. Obraz nie
    był nadawany ani z pasami ani amorficznie. Co oni kombinują?

  • 2. Data: 2009-01-21 19:52:13
    Temat: Re: Planete i 16/9
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:gl7p8f$kpo$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Gienek z adresu <g...@s...pl> napisał(a):

    > Ostatnio oglądając PLANETE zauważyłem znaczek pod logo 16/9.
    > Obraz nie był nadawany ani z pasami ani amorficznie. Co oni
    > kombinują?

    Jedyne info które z 16:9 i planete mi się kojarzy to:
    http://www.teleman.pl/blog/?tid=3055

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2009-01-21 20:17:44
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Dla mnie to to 16/9 w wykonaniu PLANETE to jest mocno naciągane

  • 4. Data: 2009-01-21 21:03:26
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Planete od kilku miesiecy nadaje niektóre programy w anamorficznym 16/9.Od
    kilku dni po oficjalnym komunikacie pojawił sie bezsensowny dopisek przy
    logo.

  • 5. Data: 2009-01-22 07:55:41
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Paweł pisze:
    > Planete od kilku miesiecy nadaje niektóre programy w anamorficznym 16/9.Od
    > kilku dni po oficjalnym komunikacie pojawił sie bezsensowny dopisek przy
    > logo.

    To niby wtedy jak to jest napisane 16/9 to jest program nadawany
    amorficznie? Dziwne to nadawanie amorficzne w wykonaniu planete. Moim
    zdaniem nie jest to ani 4/3 ani 16/9. Jak włączę w telewizorze 16/9 to
    ludzie są rozciągnięci w poziomie. Jak 4/3 to w pionie. Przy trybie
    smart wygląda to znośnie ale 16/9 to na pewno nie jest. Jak niektóre
    kanały sportowe nadają amorficznie to przy przełączeniu telewizora w
    tryb 16/9 proporcje obrazu są idealne.

  • 6. Data: 2009-01-22 10:19:03
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Ja nie zaobserwowałem takich anomalii.Odbieram Planete poprzez Cyfrę.W
    "takim samym" 16/9 nadawany jest Canal+,Ale Kino,czasami Domo,czasami
    Kuchnia i na wszystkich kanalach telewizor przełącza mi tryb na Szeroki i
    wszystko wygląda tak jak powinno.

  • 7. Data: 2009-01-22 13:24:25
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > "takim samym" 16/9 nadawany jest Canal+,Ale Kino,czasami Domo,czasami
    > Kuchnia i na wszystkich kanalach telewizor przełącza mi tryb na Szeroki i

    Pewnie dlatego tak jest, że ja odbieram przez kablówkę a z której oni
    ciągną platformy to planete to nie mam pojęcia.

  • 8. Data: 2009-01-22 14:19:43
    Od: maderos <m...@w...pl>

    Gienek pisze:

    > Pewnie dlatego tak jest, że ja odbieram przez kablówkę a z której oni
    > ciągną platformy to planete to nie mam pojęcia.

    Kablowka Vectra w Radomiu, obraz 16/9 taki jak powinien byc. Gorzej z
    16/9 na kanalach TVP...

  • 9. Data: 2009-01-22 19:15:51
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Gienek pisze:

    > Pewnie dlatego tak jest, że ja odbieram przez kablówkę a z której oni
    > ciągną platformy to planete to nie mam pojęcia.

    Moga ciagnac z cyfry + lub z transpordera dosylowego, ale w stacji
    czolowej maja na sztywno ustawiony jakis dziwny format i stad zaklamania
    proporcji. Zadzwon do firmy z ktorej masz kablowke i to na nich
    wieszja psy.

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-01-23 07:38:01
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > czolowej maja na sztywno ustawiony jakis dziwny format i stad zaklamania
    > proporcji. Zadzwon do firmy z ktorej masz kablowke i to na nich wieszja

    Czyli format wyjściowy obrazu zależy od ustawienia tunera w stacji
    czołowej? Zadzwonię do nich i pogadam. Kablówkę mam w Dipolu