  • 11. Data: 2024-07-25 10:43:25
    Temat: Re: Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Jul 2024 23:01:42 +0200, Akarm wrote:

    > Wiele lat temu miałem taki przypadek.Telefon nagle odmówił współpracy i
    > musiałem pożyczyć od kogoś aparat, żebym mógł zadzwonić.
    > Jak już pisałem, należę do tych, którzy przy spodniach mają i pasek, i
    > szelki. A gdybym miał popełnić samobójstwo, do zawiesiłbym sobie kamień,
    > wybrał gałąź nad głęboką wodą i usiadł na niej zawiązując pętlę na
    szyi
    > liną zamocowana do tej gałęzi, po czym wypiłbym truciznę i strzelił
    > sobie w łeb.

    Zawsze można miec zalaminowaną kartkę z kontaktami.

    To chyba nawet lepsze niĹź kontakty na sim.

    J.

  • 12. Data: 2024-07-27 02:14:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 25.07.2024 o 10:43, J.F pisze:

    > Zawsze można miec zalaminowaną kartkę z kontaktami.
    >
    > To chyba nawet lepsze niż kontakty na sim.

    A dlaczego nie na SIM?

    --
    animka

  • 13. Data: 2024-07-27 19:17:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2024 02:14:37 +0200, Animka napisał(a):

    > A dlaczego nie na SIM?

    Na SIM jest tylko kilka pól i to dość krótkich.
    Chyba tylko Nazwa, Tel, E-mail i jeszcze coś.

    W adndroidzie jest dużo pól o dużej długości: kilka nazw, pocztowe adresy
    domowe, firmowe i inne, grupy, wiele numerów telefonów do jednego kontaktu,
    możliwość wyboru indywidualnych dzwonków i fotografii, wiele e-mail, pome
    Memo itd.

    W jabłkach też jest dużo pól, ale tego systemu nie znam zbyt dobrze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2024-07-27 20:52:09
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 27.07.2024 o 19:17, Adam pisze:

    > Na SIM jest tylko kilka pól i to dość krótkich.
    > Chyba tylko Nazwa, Tel, E-mail i jeszcze coś.

    Przypomniało mi się, że kontakty mam w telefonie. Muszę skopiować na SIM
    (albo odwrotnie, nie chce mi się teraz tego sprawdzać)

  • 15. Data: 2024-07-28 12:51:30
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 24.07.2024 o 12:01, _Master_ pisze:

    > Telefon został prawidłowo skonfigurowany z google.
    >
    > Do momentu włożenia karty sim dodatkowych kontaktów NIEUSUWALNYCH nie
    > było.
    > Zaczynają się one od kropki i wyświetlają się na początku listy.
    >
    > Typu
    >
    > ". sranie w banie na czekanie"
    > zadzwoń 19 zł/mies.
    >
    > Ja tam nie będę właził ale mam pod opieką dwie starsze osoby które
    > przez pomyłkę mogą powłączać usługi i stracić kasę.
    >
    > Jestem pewien że to CELOWE DZIAŁANIE OPERATORA.

    Co to znaczy "nieusuwalne" skoro ja mogę usunąć? Próbowałeś usunąć w
    normalnym telefonie, i bez dostępu do netu?

  • 16. Data: 2024-07-29 11:57:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:51, Trybun pisze:
    > Co to znaczy "nieusuwalne"

    Nie ma opcji USUŃ dla tych kontaktów,

    Tak samo jak do "SMS"ów operatora (i nie tylko) nie ma ZABLOKUJ

  • 17. Data: 2024-08-07 23:23:54
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jeszcze mi się to nie zdarzyło :)

    ...to bym się podpiął pod google i zsynchronizował...no chyba, że obcy
    telefon. Generalnie mam zawsze zapasowy i nawet pilnuję, żeby działał w
    sensie baterii. Ponieważ zmieniam średnio telefony co 2-3 lata, ze
    względów technologicznych a nie usterek, to stary telefon sobie leży. Te
    zabytki, które przeszły już tą drogę i miały więcej niż 5-6 lat,
    zutylizowałem. Nigdy nie miałem potrzeby, żeby odpalić 5-6 letni zabytek :)

    --
    Pixel(R)??