  • 11. Data: 2009-05-22 07:37:01
    Temat: Re: Pizza
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Thu, 21 May 2009 21:58:18 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Spróbowałem zadzwonić i rzeczywiście , chociaż był tylko sygnał wołania to
    > połączenie zostało zaliczone. Od razu zaczęło liczyć. Nie było połączenia ,
    > a jest zaliczone kilka sekund. Zdzierstwo. Jaki wniosek? NIE DZWONIĆ!!!

    Dokładnie tak, podpisuję się pod wnioskiem. Trzeba piętnować i rezygnować z
    usług takich skurwieli-cwaniaków, którzy programują swoje centralki, aby
    "udawały", że czeka się na połączenie, mimo iż faktycznie ono zostało już
    zestawione.

    --
    - Kucing -

  • 12. Data: 2009-05-22 08:40:24
    Od: <a...@g...pl>

    Nie żartuj sobie z tym ss7 i/lub dogadywaniem się z opem. Przecież to
    wskazuje,

    no ss7 to moze za mali sa, ale z dogadaniem sie z opem? widzialem umowe u
    klienta ktory ma sporo przychodzacych umowe gdzie za odebrane dostawal ok 2
    gr od opa - i powiem ci ze podobnie centrale zaprogramowal - natychmiast
    zgloszenie i wolanie ze swojej centrali a rozmow wychodzacych nie mial za
    duzo - 3/4 przyjscie 1/4 wyjscie, mysle ze kilka centrow telemarketingowych
    ma podobnie ustawione ivr
    fajny dil dla firm majacych glownie przychodzace ale niefajnie dla klienta
    ktory nie majac zapowiedzi jest przekonany ze nic mu z konta nie ubylo

    jedyne co to pietnowac takie rozwiazania ale o ile pizze mozna zamowic u
    konkurencji to co zrobic gdy jest to np serwis producenta i nie masz wyboru?

  • 13. Data: 2009-05-22 15:04:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > fajny dil dla firm majacych glownie przychodzace ale niefajnie dla klienta
    > ktory nie majac zapowiedzi jest przekonany ze nic mu z konta nie ubylo

    Przy dzisiejszej popularnosci komorek, to problem drugorzedny.
    ISDN-owiemc tez sie szybko zorientuje, a i uwazny analogowy abonent tepsy
    posiadajacy nadana kategorie do polaczen konferencyjnych :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-05-22 16:14:35
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To najbardziej prawdopodobne tyle tylko, że zwrotny wołania był stały,
    > niezmienny, bez żadnej przerwy. Właśnie powtórzyłem test: licznik rusza od
    > pierwszego tonu usłyszanego w słuchawce. Teraz gość odebrał prawie
    > natychmiast, po jednym długim tuuuu ale 4 sekundy zostały policzone.

    zle sie odzywiasz, chcesz wygladac tak ?
    http://bludomain.typepad.com/photos/uncategorized/20
    07/07/06/blupizzazz_2.jpg