  • 1. Data: 2011-03-28 09:49:17
    Temat: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Pacjent Nolan N43 Air Classic w którym zaczęła mi parować szybka, więc
    przymierzam się do zakupu pinlocka/antifoga. Teraz pytanie czy ktoś ma
    doświadczenia czy warto wziąć antifoga Oxford OF298 (ok. 50zł) czy
    pinlocka Nolan (ok. 100zł).

    Znam kilka osób, które mają oryginalnego pinlocka Nolana i bardzo
    chwalą, więc pewnie też się zdecyduję, ale nie zaszkodzi poznać opinie o
    Oxfordzie... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-03-28 10:16:28
    Temat: Re: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Jeśli zdecydujesz się na Pinlocka od Nolana to tylko z silikonową
    uszczelką - i jest rewelacja. Jest też wersja bez - goły plastik (taki
    miałem w zestawia do N83) i ten nie dość, że nie działa to jeszcze
    rysuje szybkę.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

  • 3. Data: 2011-03-28 10:48:50
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-03-28 12:16, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
> [...]
    > uszczelką - i jest rewelacja. Jest też wersja bez - goły plastik (taki
    > miałem w zestawia do N83) i ten nie dość, że nie działa to jeszcze

    Ja mam N84 i kupiłem w moto-akacesoria pinlocka z silokonową uszczelką i
    jest do dupy. Próbuje nadal to wyregulować ale męcze się już z 2
    tydzień... Generalnie paruje a nie powinno. Orginalny pinlock działał
    bez zarzutu.

    Co takiego zrobiłeś że u ciebie działa a u mnie nie? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2011-03-28 11:42:26
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "The_EaGle", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > bez zarzutu.
    >
    > Co takiego zrobiłeś że u ciebie działa a u mnie nie? ;)

    U mnie jak u Rafika - mam N90 i oryginalny bez uszczelki był do dupy, czego
    bym nie próbował podchodził wilgocią i rysował. Wypieprzyłem w cholerę i
    wkleiłem FogCity którą używałem w poprzednim garnku.
    Chciałem być ambitny i wypróbować wersję z uszczelką, ale akurat nie mieli
    w Larssonie, a mnie już szlag trafiał i wróciłem do starej sprawdzonej i
    tańszej metody :)

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 5. Data: 2011-03-28 12:48:29
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    > Znam kilka osób, które mają oryginalnego pinlocka Nolana i bardzo chwalą,
    > więc pewnie też się zdecyduję, ale nie zaszkodzi poznać opinie o
    > Oxfordzie... ;)

    Dołączę się - mam Nolana N85 z fabrycznym pinlockiem i nic a nic nie paruje.

    --------
    IvanoV
    ZR-7S

  • 6. Data: 2011-03-28 17:04:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 03:16:28 -0700 (PDT), Rafik -
    delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a):

> [...]
    > uszczelką - i jest rewelacja. Jest też wersja bez - goły plastik (taki
    > miałem w zestawia do N83) i ten nie dość, że nie działa to jeszcze

    Jak ja kupowałem pinlocka do tego kasku (N43 Air), to tej wersji z
    silikonem nie było jeszcze w ofercie - także mam tą zwykłą. Po dwóch
    latach porysowałem szybkę na zewnątrz - ale od wewnątrz pinlock nic jej
    nie uczynił złego. Działa także poprawnie (czego nie mogę powiedziec o
    badziewiastym pinlocku w XR 1000) - dzięki czemu nawet w te poranne
    chłody biorę Nolana a nie przereklamowanego Shoeia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-03-28 21:09:49
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości grup
    > Pacjent Nolan N43 Air Classic w którym zaczęła mi parować szybka, więc
    > przymierzam się do zakupu pinlocka/antifoga.

    Juz?! A takie pytanie pomocnicze - tam jakas folia antifog oryginalnie jest
    czy nie?

    Napisz cos wiecej o tym kasku, co jeszcze w nim nie pasuje. Dobre opinie,
    min. Twoja, znam, ale chcialbym dowiedziec sie wreszcie cos o wadach;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2011-03-28 21:27:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-28 23:09, Ivam pisze:

    > Juz?! A takie pytanie pomocnicze - tam jakas folia antifog oryginalnie
    > jest czy nie?

    W zeszłym sezonie gdy kupiłem kask (wczesna wiosna) miałem lekkie
    problemy z parowaniem, ale nasilały się tylko przy dużych różnicach
    temperatur (np. nocne powroty lub bardzo wczesne wyjazdy). Moja czacha
    mocno paruje, zwłaszcza, że latam w kominiarkach, więc to też ma wpływ
    na widoczność, antifoga w postaci folii nie ma. W tym roku zacząłem
    jeździć 2 miesiące wcześniej, więc różnice temperatur też mają duże
    znaczenie.

    > Napisz cos wiecej o tym kasku, co jeszcze w nim nie pasuje. Dobre
    > opinie, min. Twoja, znam, ale chcialbym dowiedziec sie wreszcie cos o
    > wadach;)

    Zacząłem 2 sezon a w kilometrach stuka 14 tysiak w 1 garnku, moja dobra
    opinia nadal jest podtrzymana, wada jest te sama, co na początku:
    - brak stopniowanego otwierania kasku, który ma płynną regulację z
    "hamulcem", ale jest na tyle słaby, że na byle wyboju szybka się zamyka.
    Chcę spróbować, to poprawić przez gumową uszczelkę powodującą większe
    tarcie wzmacniające "hamulec".
    - przez bardzo dużą ilość wentylacji i wypinaną szczękę głośniejszy od
    innych, ale to był świadomy wybór. Gdy jeżdżę, to muzyki nie słucham, o
    telefonie zapominam, więc to kwestia przyzwyczajenia.

    Zalety się potwierdzają:
    - lekki,
    - wygodny,
    - kapitalnie wentylowany,
    - bardzo dobra widoczność,
    - cena do przełknięcia,
    - miejsce na wpięcie interkomu,
    - wypinana szczęka, dod, daszek, sprawdzająca się blenda.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 9. Data: 2011-03-29 05:55:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 23:09:49 +0200, Ivam napisał(a):

    > Juz?! A takie pytanie pomocnicze - tam jakas folia antifog oryginalnie jest
    > czy nie?

    Nie, nic nie ma. Bez pinlocka paruje standardowo i mocno - jak to
    pojedyńcza szyba. Z pinlockiem spokój.

    > Napisz cos wiecej o tym kasku, co jeszcze w nim nie pasuje. Dobre opinie,
    > min. Twoja, znam, ale chcialbym dowiedziec sie wreszcie cos o wadach;)

    Ja widzę chyba dwa minusy - głośność (przy b. wyższych prędkościach łeb
    chce urwać), ale to wiedziałem już przy kupnie - po prostu coś za coś
    (wentylacja). Drugi minusik to jego wielkość - on jest po prstu duży
    zewnętrznie i wizualnie. Ale to już bardziej kwestia estetyki, aniżeli
    czynników użyteczności codziennej.
    Po dwóch sezonach użytkowania go (do codziennego latania lokalnego, po
    mieście, wokół komina) jestem z niego zadowolony. Jak ubieram integrala
    na jakiś dalszy, szybszy przelot to mam lekką klaustrofobię ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-03-29 18:27:41
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Nie, nic nie ma.

    Aaaa... to nie ma co wymagac. Ja za to bede ciagle chwalil swojego Uvex'a.
    Jako caly kask dziadostwo straszne, ale szybki ma rewelacyjne, zarowno te
    podwojne, jak i pojedyncze.

    > Ja widzę chyba dwa minusy
    [...]

    Czyli nic sie nie zmienilo - tylko kupowac;)

    --
    pzdr:
    Ivam