    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
    Date: Wed, 30 Mar 2011 15:26:40 +0200

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    falco <m...@w...pl> wrote:

    > Pacjent Nolan N43 Air Classic w którym zaczęła mi parować szybka, więc
    > przymierzam się do zakupu pinlocka/antifoga. Teraz pytanie czy ktoś ma
    > doświadczenia czy warto wziąć antifoga Oxford OF298 (ok. 50zł) czy
    > pinlocka Nolan (ok. 100zł).

    Pinlock z Nolana N84:

    http://www.chmurka.net/r/pinlock1.jpg
    http://www.chmurka.net/r/pinlock2.jpg

    Zdjęcia mówią wszystko. Wywaliłem to gówno i założyłem progripa - jest
    lepiej ale też bez rewelacji, w deszczowe dni muszę jeździć z lekko
    podniesioną szybką bo też paruje. Myślę czy nie wywalić progripa i nie
    założyć fogcity, miałem w poprzednim kasku ale to był jet, więc folii
    było dużo łatwiej.

    Gdy masz deszcz i wilgotność powietrza 100% - nie ma bata - musi parować.
    Może masz za wysokie wymagania. Fakt, że na zdjęciach Twoja szybka nie jest
    zaparowana, ale aż spocona jak mysz.