-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
Date: Wed, 30 Mar 2011 11:37:12 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Lines: 21
Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
References: <implj0$sme$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1301485032 16185 94.75.119.166 (30 Mar 2011
11:37:12 GMT)
X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Mar 2011 11:37:12 +0000 (UTC)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
:>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
X-Composer: nano
X-User-Uptime: 822961630 seconds
X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
!V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
X-Comment-To: falco <m...@w...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637366
[ ukryj nagłówki ]falco <m...@w...pl> wrote:
> Pacjent Nolan N43 Air Classic w którym zaczęła mi parować szybka, więc
> przymierzam się do zakupu pinlocka/antifoga. Teraz pytanie czy ktoś ma
> doświadczenia czy warto wziąć antifoga Oxford OF298 (ok. 50zł) czy
> pinlocka Nolan (ok. 100zł).
Pinlock z Nolana N84:
http://www.chmurka.net/r/pinlock1.jpg
http://www.chmurka.net/r/pinlock2.jpg
Zdjęcia mówią wszystko. Wywaliłem to gówno i założyłem progripa - jest
lepiej ale też bez rewelacji, w deszczowe dni muszę jeździć z lekko
podniesioną szybką bo też paruje. Myślę czy nie wywalić progripa i nie
założyć fogcity, miałem w poprzednim kasku ale to był jet, więc folii
było dużo łatwiej.
--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.11 13:26 Marcin N
- 30.03.11 13:30 falco
- 30.03.11 13:31 Marcin N
- 30.03.11 17:52 Ivam
- 30.03.11 18:03 J_K_K
- 31.03.11 05:54 Seba
- 31.03.11 14:33 The_EaGle
- 31.03.11 20:12 Damork
- 08.04.11 09:00 grzech
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe