  • 21. Data: 2011-10-03 13:54:57
    Temat: Re: Pilot do telewizora
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    > Firma na Ursynowie, specjalizująca się w pilotach:
    > http://www.infratex.com.pl/

    Mieli oryginalnego pilota do mojego telewizora,
    nie trzeba było niczego programować, od razu zadziałał.

    Bardzo dziękuję za tę i pozostałe rady.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-10-03 14:15:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-03 14:38, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...a w uciekającego złodzieja:).

    Biorąc pod uwagę, że zasilany jest bateriami guzikowymi to niewielką
    krzywdę by mu wyrządził :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 23. Data: 2011-10-03 14:26:42
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Możliwe. To chyba też zależy od urządzenia jakie obsługuje - z TV są
    > problemy, z DVD nie.

    i od stanu baterii :)

  • 24. Data: 2011-10-03 14:34:30
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Miałem kiedyś TV Polkolor-Schneider.
    > Był do niego pilot na bat. 9V i dwie diody IR.
    > Działał jak radiowy.
    > Są jeszcze takie?
    > TV taki czujny, czy pilot taki mocny. :-) Był. ;-)

    Mój stary schneider, digitech2000 bodaj, miał podobnie skonstruowanego
    pilota, 9V i 2 diody, ale działał w ten specyficzny sposób że zamiast
    modulowanej nosnej 38kHz wysyłał po prostu paczki "grubych szpilek", takie
    szczerbate (na oscyloskopie) ćwierćsekundowe, kilkadziesiąt-Hz-owe piardy

  • 25. Data: 2011-10-03 14:46:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-03 16:26, adamschodowy pisze:

    > i od stanu baterii :)

    Masz rację - na wyczerpanych nie działało ani DVD ani TV.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi