  • 11. Data: 2011-10-02 13:35:50
    Temat: Re: Pilot do telewizora
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-02 15:28, Resu pisze:

    > ## W Galerii Mokotów? Chociaż to duży "kiosk" - RTV Euro AGD. A na Ursynowie
    > ## jest chyba przy Płaskowickiej koło Reala.

    > To w końcu w tych sklepach RTVEuroAGD są piloty do Thomsona
    > czy nie do Thomsona?

    Są piloty Thomsona ale TV mam iiyama. Udało mi się sparować tylko
    problem jest z kątem "działania" diody.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-10-02 15:54:32
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-10-02 15:10 Grejon napisał(a):

    > Akurat pilot Thomsona średnio polecam. Mam jeden taki i trudno mi nim
    > "trafić" w telewizor.

    Ja mam uniwersalny pilot Thomsona (ROC650), który ma rewelacyjny zasięg
    i bezproblemową "trafialność" a obsługuję nim 4 różne urządzenia. Tak że
    to pewnie zależy od modelu, a nie produkcji Thomsona ogólnie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2011-10-02 16:02:27
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Resu <R...@s...com> napisał(a):

    Firma na Ursynowie, specjalizująca się w pilotach:

    http://www.infratex.com.pl/

  • 14. Data: 2011-10-02 17:32:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-02 17:54, Adam Dybkowski pisze:

    > Ja mam uniwersalny pilot Thomsona (ROC650), który ma rewelacyjny zasięg
    > i bezproblemową "trafialność" a obsługuję nim 4 różne urządzenia. Tak że
    > to pewnie zależy od modelu, a nie produkcji Thomsona ogólnie.

    Możliwe. To chyba też zależy od urządzenia jakie obsługuje - z TV są
    problemy, z DVD nie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-10-02 18:04:01
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Resu" <R...@s...com> napisał w wiadomości
    > Dziękuję za odpowiedź.

    3/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm

    > Stary pilot już nie działa.:-(
    > Dlatego istotne jest dla mnie żeby rozpoczęcie współpracy telewizora z tym
    > nowym
    > było proste. Spodziewam się, że kolejne kroki powinny być opisane w
    > instrukcji.

    Odpowiem anegdotą, jak to 15 lat temu kupiłem "pilota uniwersalnego" w
    Makro.
    Sprawdzam w domu. Nie działa. Odnoszę z reklamacją.
    A sprzedawca pyta: "a zaprogramował go pan"?

    Wstyd mi się zrobiło, ale ja rzeczywiście zrozumiałem
    UNIWERSALNY znaczy uniwersalny a nie PROGRAMOWALNY.

    Ale wystarczyło "obstrukcję" przeczytać...

    Feromon

  • 16. Data: 2011-10-02 19:46:46
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2011-10-02 18:02, Wmak pisze:
    > Resu<R...@s...com> napisał(a):
    >
    > Firma na Ursynowie, specjalizująca się w pilotach:
    >
    > http://www.infratex.com.pl/

    Oprócz pilotów z INFRATEX możesz jeszcze spróbować poszukać w ELMAK (
    http://www.elmak.pl/)
    A ja osobiście polecam piloty marki COM produkowane przez firmę RUWIDO (
    http://www.ruwido.com ), kupiłem już kilka sztuk i nigdy nie żałowałem.
    Wg wyszukiwarki na ich stronie do Twojego TV pasuje pilot "amadeus IR8362"
    W Polsce można je kupić w firmie NORTH ( http://north.pl )

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 17. Data: 2011-10-02 19:50:50
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On nie, 02 paź 2011 21:46:46 in article news:<j6af37$u87$1@news.onet.pl>
    OWL wrote:
    > Oprócz pilotów z INFRATEX możesz jeszcze spróbować poszukać w ELMAK (
    > http://www.elmak.pl/)

    Ostatnio kupiony elmak ma problem z zasięgiem

  • 18. Data: 2011-10-02 21:32:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Miałem kiedyś TV Polkolor-Schneider.
    Był do niego pilot na bat. 9V i dwie diody IR.
    Działał jak radiowy.
    Są jeszcze takie?
    TV taki czujny, czy pilot taki mocny. :-) Był. ;-)

    Robert

  • 19. Data: 2011-10-03 06:50:12
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2011-10-02 23:32, Robert Wańkowski pisze:

    > Miałem kiedyś TV Polkolor-Schneider.
    > Był do niego pilot na bat. 9V i dwie diody IR.
    > Działał jak radiowy.
    > Są jeszcze takie?
    > TV taki czujny, czy pilot taki mocny. :-) Był. ;-)

    Mam TV Philipsa, któryś z tych w miarę nowych (jak na to, co w sklepach
    można kupić). Wprawdzie pomieszczenie jest dość małe, ale pilot działa
    skierowany w zasadzie w którymkolwiek kierunku. Parę dni temu wymieniłem
    baterie, bo trzeba było skierować pilota w stronę telewizora (nie
    mierzyłem jakie mają napięcie), po zmianie na nówki nie ma większego
    znaczenia gdzie skieruję pilota. Z tym, że telewizor ma taką ramkę jakby
    z przezroczystego tworzywa (chyba większość Philipsów taką ma). Czy to
    ma coś wspólnego z odbiornikiem pilota - nie wiem, tylko mam takie
    podejrzenie.

    Dla porównania mam stary pilot uniwersalny (też Philipsa), i w zasadzie
    działa dokładnie tak samo, znaczy gdziekolwiek skieruję, telewizor reaguje.
    Na dodatek mam wrażenie, że coś w tym pilocie musi być, bo był ustawiony
    na stary telewizor (jakieś 14" Sanyo sprzed ... wielu lat), parę
    tygodnie przeleżał bez baterii, a po włożeniu baterii po prostu działał
    z nowym telewizorem (nic nie programowałem).

    Pozdrawiam

    DD

  • 20. Data: 2011-10-03 12:38:28
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Akurat pilot Thomsona średnio polecam. Mam jeden taki i trudno mi nim
    > "trafić" w telewizor.

    ...a w uciekającego złodzieja:).