  • 1. Data: 2011-10-01 19:24:50
    Temat: Pilot do telewizora
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    Witam!

    Mój telewizor Thomson 29DJ24E spisuje się jeszcze
    całkiem dobrze i w tej chwili nie planuję zakupu nowego.
    Problem w tym, że zupełnie rozsypał się pilot do niego.
    Jaki dostępny na rynku uniwersalny pilot na pewno by do niego
    pasował?
    Chodziłoby mi o jakiś niedrogi, którego rozpoczęcie współpracy
    z telewizorem nie wymagałoby wezwania fachowca.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-01 20:58:41
    Temat: Re: Pilot do telewizora
    Od: "d530" <d...@p...com>

    może ten:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5C76503A-03E4D56
    3/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm

    http://www.tester.vot.pl/?p=282

    jeśli stary pilot jeszcze działa to ten nowy można "nauczyć" by działał jak stary

  • 3. Data: 2011-10-02 05:09:13
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    Dziękuję za odpowiedź.

> [...]
    3/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm
    > http://www.tester.vot.pl/?p=282

    > jeśli stary pilot jeszcze działa to ten nowy można "nauczyć" by działał
    Stary pilot już nie działa.:-(
    Dlatego istotne jest dla mnie żeby rozpoczęcie współpracy telewizora z tym
    nowym
    było proste. Spodziewam się, że kolejne kroki powinny być opisane w
    instrukcji.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-10-02 05:31:04
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-01 21:24, Resu pisze:
    > Thomson 29DJ24E

    thomson to chyba jedyna marka do której piloty kupisz w 20 odmianach 17
    kolorach i to w kiosku ruchu

  • 5. Data: 2011-10-02 05:36:12
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    > thomson to chyba jedyna marka do której piloty kupisz w 20 odmianach 17
    > kolorach i to w kiosku ruchu

    Czy możesz podać w jakim konkretnym kiosku, np. na Mokotowie lub Ursynowie
    w Warszawie?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-10-02 09:39:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-02 07:36, Resu pisze:

    > Czy możesz podać w jakim konkretnym kiosku, np. na Mokotowie lub Ursynowie
    > w Warszawie?

    W Galerii Mokotów? Chociaż to duży "kiosk" - RTV Euro AGD. A na
    Ursynowie jest chyba przy Płaskowickiej koło Reala.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-10-02 09:54:34
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    > W Galerii Mokotów? Chociaż to duży "kiosk" - RTV Euro AGD. A na Ursynowie
    > jest chyba przy Płaskowickiej koło Reala.

    Dzięki.
    Koło Reala to też jest RTV Euro AGD - o to Ci chodziło?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-02 10:02:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-02 11:54, Resu pisze:

    > Dzięki.
    > Koło Reala to też jest RTV Euro AGD - o to Ci chodziło?

    Tak.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2011-10-02 13:10:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-02 07:31, TheWarAgainstTerror pisze:

    > thomson to chyba jedyna marka do której piloty kupisz w 20 odmianach 17
    > kolorach i to w kiosku ruchu

    Akurat pilot Thomsona średnio polecam. Mam jeden taki i trudno mi nim
    "trafić" w telewizor.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-10-02 13:28:46
    Od: "Resu" <R...@s...com>

> [...]
    ## jest chyba przy Płaskowickiej koło Reala.

    > Akurat pilot Thomsona średnio polecam. Mam jeden taki i trudno mi nim

    To w końcu w tych sklepach RTVEuroAGD są piloty do Thomsona
    czy nie do Thomsona?