  • Data: 2010-08-21 15:00:26
    Temat: Re: Pilnie poszukuje ukladow L6221 w obudowie MULTIWATT 15
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-21 15:25, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > In news:i4o4km$26d$1@news.onet.pl,
    > Mario<m...@p...onet.pl> nabazgrał:
    > (ciap)

    > Oczywiscie nie przeczytał (brak deklaracji kodowania), a zatem się nie
    > zastosował.
    > Domaganie się odpowiedzi na adres prywatny na newsach to buractwo (sugeruje,
    > że nie bedzie sobie zwracał głowy czytaniem grupy, wisi mu że odpowiedź
    > udzielona publicznie
    > moze pomóc innym osobom teraz lub w przyszłości itd.).
    > Cenę może sobie tak ustalać.

    Co do kodowania to masz rację. Natomiast IMHO jest to raczej prośba o
    awaryjną dostawę a nie o podanie informacji gdzie można kupić. W tym
    przypadku odpowiedź na grupę byłaby spamem. Można by podejrzewać, że
    pytanie jest pretekstem do tego żeby potem z innej tożsamości zaspamować
    z ofertą. Oczywiście różnie to można oceniać. Ja to potraktowałem jako
    sytuację podbramkową nie zagrażającą zaspamowaniu grupy.

    MD