-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Date: Wed, 17 Mar 2010 22:55:37 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <hnrj9g$jc7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
<1...@4...com>
<hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnl18j$ls9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnmscb$q1t$1@news.onet.pl>
<hnnfkf$51q$1@inews.gazeta.pl> <hnngnn$b3k$1@news.onet.pl>
<hnnnga$42g$1@news.onet.pl> <hnq8h7$m71$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: avw138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268863088 19847 83.27.56.138 (17 Mar 2010
21:58:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2010 21:58:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnq8h7$m71$1@inews.gazeta.pl>
X-Original-Bytes: 2460
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265102
[ ukryj nagłówki ]kamil pisze:
>> Niby komus sie udalo przezyc 200g, ale wedle tamtejszych wykresow
>> czlowiek wytrzymuje 45g bez wiekszych uszkodzen, a mniej wiecej
>> powyzej 100g uszkodzenia sa juz powazne.
>
> "_properly_protected_ human _may_ be able to withstand acelerations
> considerably in excess of 40 G"
>
>
>
> Specjalnie dla ciebie podkreslilem slowa kluczowe - "odpowiednio
> zabezpieczony" oraz "moze". To nie jest rownoznaczne z "kazdy" i "zawsze".
Nigdy nie jest tak że każdy i zawsze. Natomiast są to pewne normy
uważane za bezpieczne i po prostu dla dużej części populacji w dużej
części przypadków będzie to niegroźne.
Tak jak z prądem elektrycznym - 12V jest uznawane za bezpieczne, jednak
historia notuje przypadki kiedy porażony napięciem 12V zmarł.
Co do samego zdania, to nie jest ono precyzyjne, bo 40g to 40g.
Odpowiednie zabezpieczenie to coś co ma na celu minimalizowanie
przeciążenia. Złe zabezpieczenie powoduje że człowiek uderza w coś i
wtedy przeciążenia wielokrotnie przekracza 40g.
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=