  • Data: 2010-10-30 22:23:15
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/iagl65$58q$1@inews.ga
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > Taka nap. migrena. U mnie przy obecnym przesileniu zimowym 2 godz 3
    > razy
    > w tygodniu. Moje postrzeganie i refleks jest na poziomie wypicia
    > flaszki
    > wódki.
    > Ustawodawca mi pozwala jeździć a po jednym piwie już nie. Za to
    > lekarze
    > zalecają lampkę wina i piwo przy kamicy nerkowej.

    Pownieneś mieć odebrane prawo jazdy. Stwarzasz zagrożenie nawet po
    trzeźwemu.

    > Gdybym się stosował do tych bzdurnych przepisów to byłbym już zimnym
    > trupem. Ustawodawcy muszą zrozumieć że nie wszyscy są debilami i
    > przestać doić bezczelnie kasę.

    Ustawodawcy nie będą odzielać ziarna ziarna od plew. Jak dla kogoś jest
    problemem powstrzymanie się od picia, to niech jeździ taksówkami. IMHO,
    dla mnie dopuszczalną granicę mogą zmniejszyć do 0,0 promila. Nie mam z
    tym problemu.

    > A jak już się debil trafi to mu się nie
    > daje prawa jazdy a nawet zamyka w szpitalu.

    PJ powinni dożywtonio odbierać każdemu debilowi który nawalony siada za
    fajere, bez względu jak stan nawalenia będzie zdefiniowany.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675