    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Date: Sat, 30 Oct 2010 11:52:54 +0200

    On 2010-10-30 10:46, P_ablo wrote:

    > Uwazasz, ze lampka wina czy piwo do obiadu jest uzywka?
    > Jesli zjem sobotni/niedzielny obiad w knajpie i chce przezyc pelnie
    > kulinarnych uniesien musze wypic lampke wytrawnego wina czy kufel piwa.
    > Jak po takim objedzie mam wrocic do domu?

    Po pelni kulinarnych uniesien mozna sie kontemplacyjnie przespacerowac
    albo wziac taksowke. Kierowca powinien dbac o jak najlepszy stan zmyslow
    odpowiedzialnych za refleks i motoryke, niezbednych w tak nerwowym i
    nieprzewidywalnym srodowisku jak polskie drogi, a alkohol dziala raczej
    w przeciwnym kierunku i moze mu zabrac ulamki sekund potrzebne do
    unikniecia nieszczescia.

    Proponuje ten jakze na miejscu,a kumaty felieton Clarksona:

    "At home, I have a pair of Sega Rally arcade machines on which two
    people can race a Lancia Delta Integrale or a Toyota Celica GT4 on a
    choice of rally circuits. (..) If I have a go after drinking just on
    small glass of wine, I can't even get close to my best score. I'm way
    off, sometimes by as much as two tenths.

    It's odd. Drinking one small glass of wine does not make me feel
    different in any way. I can touch my nose, get all the way through
    'Peter Piper' and balance on one foot easily. Even our fanatically bossy
    government agrees. But the Sega experiment shows that even a pipette of
    booze affects, noticeably, the reactions of a fully grown, sixteen-stone
    man."

    http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/clarkson-d
    rinking-2009-04-20

    Jeszcze jestem w stanie zrozumiec kontrowersje zwiazane z tym ze ktos
    w rejonie tego 0.2 jest "wczorajszy" i nie mial swiadomosci tego (a
    wystarcza 3 piwka wieczorem i poranny wyjazd do pracy), ale wlewka z
    premedytacja to pewna nonszelancja.

    --

    memento lorem ipsum