  • 141. Data: 2019-07-16 18:39:02
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie napisalem o uciekaniu przed ciezarowka? Tlumacze i objasniam czego dotyczylo
    pytanie. Czlowiek ma w programie instynkt samozachowawczy. Uniemozliwia on
    czlowiekowi zdrowemu psychicznie i swiadomemu odebranie sobie zycia lub celowe
    uszkodzenie ciala. Tabliczka " uwaga zly pies " powoduje ze normalny swiadomy
    czlowiek bedzie uwazal i sie zastanowi zanim wejdzie na teren tak oznaczony. To
    dlaczego inny czlowiek wejdzie pod szybko jadaca ciezarowke?

  • 142. Data: 2019-07-16 19:22:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Tabliczka " uwaga zly pies " powoduje ze normalny swiadomy czlowiek
    >bedzie uwazal i sie zastanowi zanim wejdzie na teren tak oznaczony.

    W Polsce zyjemy :-)

    >To dlaczego inny czlowiek wejdzie pod szybko jadaca ciezarowke?

    A dlaczego wielu przejedza przejazd kolejowy jak polowa zapor sie
    opuscila ?

    Albo dlaczego popylasz elektryczna hulajnoga bez kasku ? :-)

    J.

  • 143. Data: 2019-07-16 19:57:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 12:59, Budzik pisze:
    [...]
    > Zmieniasz zalozenia...

    Sąd to wykazał. Co mam zmieniać?

    > Alez ma. Te podstawy czyli umiejetnosc korzystania z przejscia czy
    > tabliczka mnozenia nabywa sie w szkole podstawowej i zdaje sie ze jakies
    > egzaminy tam własnie są.

    PoRD? Lekkie wspomnienie, które w świadomości jakoś nie pozostaje a brak
    wyobraźni (tej rzeczywistej) jest przeogromny.

    > Kurcze, masz ludzi za AZ takich debili?

    No pewnie. Wystarczy że wejdę do marketu i zarobię wózkiem w plecy od
    babona co okiem ściga cenę pietruszki. To co się odpierdala w marketach
    wśród pieszych to kwintesencja tego co odpierdalają na chodnikach i
    przejściach. Często w markecie, kiedy widzę szarżującą nosorożycę
    zwyczajnie staję i pacze w sufit albo pod nogi, jakbym zgubił pisiąt
    groszy. Albo mnie jebnie wózkiem albo objedzie. Nichuja nie zejdę z
    mojej trajektorii do maślanki :] Tyralierą łażą. Ile razy słyszę Jezu,
    KURWA, PRZEPRASZAM (jak mnie zahaczy torebką, w której ma 3 łodzie
    podwodne i musi ją nosić wystającą na pół metra bez czerwonej
    chorągiewki :> Chaos to się musi uczyć z takiego marketu jak wyglądać :)

    > OK, napisałes ile nie jedziesz podajac absurdalnie niska wartosc.
    > I nadal nie wiem jak to jest "bez przesady" według ciebie.

    Bez przesady to bezpiecznie w granicach dozwolonej prędkości. Jesli
    widzę że ktoś podłazi pod pasy to wpuszczam albo zwalniam do tego
    stopnia, że mu nie przyjebię jak nagle wyskoczy jak sarenka :]

    > Zgoda, przy czym 90% tych głupich zachowan jest na linii kierowca
    > kierowca.
    > A czy taki stosunek wychodzi przy konflikcie pieszy kierowca? Hmm...

    No jakoś nie notuję w ilości przejść dla pieszych "wtargiwania" ale
    notuję wyprzedzanie na przejściach, jazda na IIIego, pełna kurwa na
    żółtym, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, praktycznie wszędzie (jak
    pusto-w sensie że nie ma korka) to nakurwianie sporo powyżej
    dopuszczalnej itd. Robiąc relację pomiędzy 100 przejść a 100 kierowców
    to mógłbym śmiało napisać że na 100 przejśc zdarza się 10
    pieszych/debili a na 100 samochodów to 90...bo choćby z tego powodu że
    łamią dopuszczalną praktycznie wszędzie gdzie się da.
    [...]

    > No własnie... Ale ja nie rozumiem tej drugiej strony. TEmu okutemu w
    > zbroje ustepuja ale pod koła ładuja sie czesto bezmyslnie. Dla mnie to
    > jest zagadka czy to jest głupota, bezczelnosc czy jeszcze coś innego.

    Idź jednak do marketu w szczycie i dokładnie obserwuj co się tam
    odpierdala :]...albo do Lidla jak jest jakaś promocja :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 144. Data: 2019-07-16 21:31:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > Sąd to wykazał. Co mam zmieniać?

    Zmieniasz załozenia bo wczesniej pisałes:
    - Pieszy złamał jeden pprzepis
    a teraz, kiedy pokazałem ci ze złamał ich kilka, dopowiadasz:
    - karany mandatem...

    > PoRD? Lekkie wspomnienie, które w świadomości jakoś nie pozostaje a
    > brak wyobraĹşni (tej rzeczywistej) jest przeogromny.

    Pord jak pord. Bardziej zdrowy rozsadek i umiejetnosc przechodzenia przez
    ulice.
    Zeby nabyc te umiejetnosc - nie trzeba znac pord na pamiec i na wyrywki.

> [...]
    > w której ma 3 łodzie podwodne i musi ją nosić wystającą na pół metra
    > bez czerwonej chorągiewki :> Chaos to się musi uczyć z takiego

    Czyli piesi zzachowuja sie tak samo jak kierowcy?
    A wczesniej mowiłes ze 1:10...

    > Bez przesady to bezpiecznie w granicach dozwolonej prędkości. Jesli
    > widzę że ktoś podłazi pod pasy to wpuszczam albo zwalniam do tego
    > stopnia, że mu nie przyjebię jak nagle wyskoczy jak sarenka :]

    Czyli tyle ile limit czy duzo mniej?
    Bo przypominam ze w omawianym przypadku gośc jechał naprawde niewiele
    powyzej limitu...

> [...]
    > pieszych/debili a na 100 samochodów to 90...bo choćby z tego powodu
    > że łamią dopuszczalną praktycznie wszędzie gdzie się da.
    Ja notuje codziennie przynajmniej kilkanascie takich przypadkĂłw gdzie
    pieszy wchodzi na ulice totalnie nie obserwujac czy ja sie zatrzymuje czy
    jade dalej. I naprawde podziwiam ich odwage. ;-)

    > Idź jednak do marketu w szczycie i dokładnie obserwuj co się tam
    > odpierdala :]...albo do Lidla jak jest jakaś promocja :D

    Dziekuje, zdecydowanie wybieram inne formy spedzania wolnego czasu.
    Ale to tylko potwierdza teze ze wcale nie tacy swieci ci piesi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 145. Data: 2019-07-16 22:47:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez kasku mowisz? Tu sie mylisz. Po miescie jezdze w kasku a jak jedziemy
    pozapierdalac po parku to mam jeszcze ochraniacze na kolana, lokcie i dlonie. Wbrew
    temu co by sie moglo wydawac hulajnoga to bezpieczne urzadzenie do jezdzenia.

  • 146. Data: 2019-07-17 00:00:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 21:31, Budzik pisze:
    [...]

    > Zmieniasz załozenia bo wczesniej pisałes:
    > - Pieszy złamał jeden pprzepis
    > a teraz, kiedy pokazałem ci ze złamał ich kilka, dopowiadasz:
    > - karany mandatem...

    Bo go źle oceniasz. Wlazł na czerwonym i tyle. Reszta to skutek.

    > Czyli piesi zzachowuja sie tak samo jak kierowcy?
    > A wczesniej mowiłes ze 1:10...

    Nie. Piesi nie nakładają na siebie 1,5T blachy i nie rozpędzają się
    powyżej (średnio) 50km/h łażą w okolicach 5km/h :)

    > Czyli tyle ile limit czy duzo mniej?
    > Bo przypominam ze w omawianym przypadku gośc jechał naprawde niewiele
    > powyzej limitu...

    W zależności od warunków drogowych. Na miejscu tego gościa, jechałbym ok
    40km/h w tym miejscu. Różnica taka że on został na drodze a ja bym
    przejechał :) i kto tutaj zaburza płynność ruchu?

    > Ja notuje codziennie przynajmniej kilkanascie takich przypadków gdzie
    > pieszy wchodzi na ulice totalnie nie obserwujac czy ja sie zatrzymuje czy
    > jade dalej. I naprawde podziwiam ich odwage. ;-)

    Masz kamerkę? Możemy się umówić na porównanie z jednego dnia. Też Poznań
    :] Zobaczymy jak to ma się w praktyce :]...dzisiaj na Hetmańskiej
    musiałem zapierdalać (w stronę Wildy) powyżej 100 bo za mną na lewym
    pasie, na zderzaku siedziało 3 kozaków. Wyprzedziłem co miałem,
    zjechałem na lewy, zwolniłem a oni--MYK, MYK i zniknęli :) Chyba jeszcze
    mam to na kamerze...jak kilka innych ciekawych wykroczeń z dnia.

    > Dziekuje, zdecydowanie wybieram inne formy spedzania wolnego czasu.
    > Ale to tylko potwierdza teze ze wcale nie tacy swieci ci piesi.

    Widzisz, ja obserwuję cały czas a do marketu chodzę po zakupy. Widać że
    nie chodzisz i nie obserwujesz zachowań. Sam siebie pozbawiasz metody
    poznawczej i ograniczasz napływ "danych" :)

    BTW, rowerem też jeżdżę jbco i też z kamerą :)

  • 147. Data: 2019-07-17 00:20:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    temu co by sie moglo wydawac hulajnoga to bezpieczne urzadzenie do jezdzenia.

    Powinieneś jeszcze mózg zabrać czasem, chociaż w tym przypadku nie jest
    to bardzo wymagane :) Kask bez mózgu też działa.

  • 148. Data: 2019-07-17 02:27:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego poruszasz dla siebie drazliwy temat mozgu. Od dawna wiadomo ze masz jeden
    zwoj mozgowy wiecej od kury. Zebys nie sral jak chodzisz po podworku.

  • 149. Data: 2019-07-17 13:05:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Bez kasku mowisz? Tu sie mylisz. Po miescie jezdze w kasku

    A to przepraszam :-)

    >a jak jedziemy pozapierdalac po parku to mam jeszcze ochraniacze na
    >kolana, lokcie i dlonie.
    >Wbrew temu co by sie moglo wydawac hulajnoga to bezpieczne urzadzenie
    >do jezdzenia.

    Dopoki sie cos nie przydarzy :-(

    J.

  • 150. Data: 2019-07-17 13:56:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co sie martwisz jesli Ciebie to nie dotyczy? Jakas nowa matka Teresa jestes? Jak sie
    wypierdole to mnie bedzie bolalo. Jak sobie lapy polamie to olowiem trzymanym w
    zebach bede na grupach pisal. Martw sie o siebie zebys jakiegos wypadku nie zrobil.