-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-m
ail
From: janusz_k <J...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
Date: Mon, 23 Feb 2015 22:49:18 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 26
Message-ID: <mcg790$vd2$1@speranza.aioe.org>
References: <mbqg5b$j66$1@news.vectranet.pl>
<54e0fb32$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
<mbqud1$gnh$1@dont-email.me> <mbr093$6lc$1@mx1.internetia.pl>
<54e10033$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54e1ce94$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mbtc56$k0f$3@node2.news.atman.pl> <mc24kt$h4k$1@node2.news.atman.pl>
<mc29vp$rbf$3@node1.news.atman.pl>
<54e4b05f$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<1751752634$20150218230958@squadack.com>
<6...@g...com>
<7269576877$20150220112512@squadack.com>
<4...@g...com>
<7861490298$20150220231909@squadack.com>
<3...@g...com>
<mc9t5j$str$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<54eacaf4$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<mcfikd$77b$3@node1.news.atman.pl>
<54eb51e7$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
<mcfk2c$fnj$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: DgGhLvXYuMaApG6ryQq6gQ.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556323
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-02-23 o 17:21, Shrek pisze:
> On 2015-02-23 17:14, Marcin N wrote:
>> W dniu 2015-02-23 o 16:57, Shrek pisze:
>>> Ale przecież nie chodzi o drogę hamowania, a o energię przekazaną w
>>> razie "W" przeciwnikowi. Zresztą mam wrażenie, że generalnie samochody
>>> lepiej hamują od rowerów.
>>
>> Masz rację. Chodzi o energię. Z tym, że należy skupić się na tym, komu
>> ta energia może zaszkodzić w razie tego "W".
>>
>> Co z tego, że pieszy ma pierwszeństwo, skoro w razie pomyłki kierowcy -
>> cała energia trafi tego uprzywilejowanego pieszego. To ja dziękuję.
>>
>> Instynkt każe mi korzystać z tego pierwszeństwa w sposób nad wyraz
>> ostrożny i bez upierania się, że moja racja jest najmojsza.
>
> No i wporzo. Ja też. Tylko niech nikt nie postuluje przeniesienia tej
> zasady do prawa.
Chodzi o zmniejszenie represyjności prawa, i jestem za tym aby to po
cichu wprowadzono, im mniej uświadomionych tym lepiej.
--
Pozdr
Janusz_K
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.15 17:31 Liwiusz
- 27.02.15 21:28 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=