-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
Date: Mon, 23 Feb 2015 17:21:45 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <mcfk2c$fnj$1@node2.news.atman.pl>
References: <mbqg5b$j66$1@news.vectranet.pl> <mbqrdg$l96$1@speranza.aioe.org>
<54e0fb32$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
<mbqud1$gnh$1@dont-email.me> <mbr093$6lc$1@mx1.internetia.pl>
<54e10033$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54e1ce94$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mbtc56$k0f$3@node2.news.atman.pl> <mc24kt$h4k$1@node2.news.atman.pl>
<mc29vp$rbf$3@node1.news.atman.pl>
<54e4b05f$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<1751752634$20150218230958@squadack.com>
<6...@g...com>
<7269576877$20150220112512@squadack.com>
<4...@g...com>
<7861490298$20150220231909@squadack.com>
<3...@g...com>
<mc9t5j$str$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<54eacaf4$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<mcfikd$77b$3@node1.news.atman.pl>
<54eb51e7$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1424708492 16115 83.142.198.226 (23 Feb 2015 16:21:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Feb 2015 16:21:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <54eb51e7$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556310
[ ukryj nagłówki ]On 2015-02-23 17:14, Marcin N wrote:
> W dniu 2015-02-23 o 16:57, Shrek pisze:
>> Ale przecież nie chodzi o drogę hamowania, a o energię przekazaną w
>> razie "W" przeciwnikowi. Zresztą mam wrażenie, że generalnie samochody
>> lepiej hamują od rowerów.
>
> Masz rację. Chodzi o energię. Z tym, że należy skupić się na tym, komu
> ta energia może zaszkodzić w razie tego "W".
>
> Co z tego, że pieszy ma pierwszeństwo, skoro w razie pomyłki kierowcy -
> cała energia trafi tego uprzywilejowanego pieszego. To ja dziękuję.
>
> Instynkt każe mi korzystać z tego pierwszeństwa w sposób nad wyraz
> ostrożny i bez upierania się, że moja racja jest najmojsza.
No i wporzo. Ja też. Tylko niech nikt nie postuluje przeniesienia tej
zasady do prawa.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.15 18:04 re
- 23.02.15 18:31 Tom N
- 23.02.15 18:52 re
- 23.02.15 22:49 janusz_k
- 24.02.15 17:31 Liwiusz
- 27.02.15 21:28 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]