-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 Feb 2015 17:14:31 +0100
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
References: <mbqg5b$j66$1@news.vectranet.pl> <mbqrdg$l96$1@speranza.aioe.org>
<54e0fb32$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
<mbqud1$gnh$1@dont-email.me> <mbr093$6lc$1@mx1.internetia.pl>
<54e10033$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54e1ce94$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mbtc56$k0f$3@node2.news.atman.pl> <mc24kt$h4k$1@node2.news.atman.pl>
<mc29vp$rbf$3@node1.news.atman.pl>
<54e4b05f$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<1751752634$20150218230958@squadack.com>
<6...@g...com>
<7269576877$20150220112512@squadack.com>
<4...@g...com>
<7861490298$20150220231909@squadack.com>
<3...@g...com>
<mc9t5j$str$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<54eacaf4$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<mcfikd$77b$3@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mcfikd$77b$3@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <54eb51e7$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1424708071 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2173 89.71.75.200:58367
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556309
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-02-23 o 16:57, Shrek pisze:
> Ale przecież nie chodzi o drogę hamowania, a o energię przekazaną w
> razie "W" przeciwnikowi. Zresztą mam wrażenie, że generalnie samochody
> lepiej hamują od rowerów.
Masz rację. Chodzi o energię. Z tym, że należy skupić się na tym, komu
ta energia może zaszkodzić w razie tego "W".
Co z tego, że pieszy ma pierwszeństwo, skoro w razie pomyłki kierowcy -
cała energia trafi tego uprzywilejowanego pieszego. To ja dziękuję.
Instynkt każe mi korzystać z tego pierwszeństwa w sposób nad wyraz
ostrożny i bez upierania się, że moja racja jest najmojsza.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.15 17:21 Shrek
- 23.02.15 18:04 re
- 23.02.15 18:31 Tom N
- 23.02.15 18:52 re
- 23.02.15 22:49 janusz_k
- 24.02.15 17:31 Liwiusz
- 27.02.15 21:28 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=