-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 Feb 2015 16:36:49 +0100
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
References: <mbqg5b$j66$1@news.vectranet.pl> <mbqrdg$l96$1@speranza.aioe.org>
<54e0fb32$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
<mbqud1$gnh$1@dont-email.me> <mbr093$6lc$1@mx1.internetia.pl>
<54e10033$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54e1ce94$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mbtc56$k0f$3@node2.news.atman.pl> <mc24kt$h4k$1@node2.news.atman.pl>
<mc29vp$rbf$3@node1.news.atman.pl>
<54e4b05f$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<1751752634$20150218230958@squadack.com>
<6...@g...com>
<7269576877$20150220112512@squadack.com>
<4...@g...com>
<7861490298$20150220231909@squadack.com>
<3...@g...com>
<mc9t5j$str$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<54eacaf4$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<54eb1267$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <54eb1267$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <54eb4911$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1424705809 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2208 89.71.75.200:58189
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556306
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-02-23 o 12:43, J.F. pisze:
> Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
> W dniu 2015-02-21 o 18:03, Matt pisze:
>>> Przecież właśnie to piszę - samochód osobowy nie powinien mieć
>>> pierwszeństwa przed ciężarowym, nawet jeśli ciężarowy ma czerwone
>>> albo stop. W końcu poruszające się TRZYDZIEŚCI TON ma energię
>>> nieporównywalnie większą z >>marną toną osobówki. Może nie starczyć
>>> widoczności, miejsca i czasu by zatrzymać się. Płacz i wymyślanie
>>> przepisów nie pomogą jak się tak trafi.
>
>> Ten żartobliwy ton nie ma tu uzasadnienia. Bez względu na masę - droga
>> hamowania jest identyczna. 40 tonowy TIR zatrzyma się równie szybko,
>> co jednotonowy Matiz.
>
> W szkolnej fizyce ?
> Bo w praktyce to chyba jednak dluzej.
>
> Juz nie mowiac o tym ze jakby tak mocniej depnal, to kto wie co by sie z
> nim stalo, gdyby te 30t sie jednak poslizgnelo ...
Co Ty opowiadasz? W jakiej teorii?! TIRy dobrze hamują i tyle.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.15 16:49 Matt
- 23.02.15 16:57 Shrek
- 23.02.15 17:14 Marcin N
- 23.02.15 17:21 Shrek
- 23.02.15 18:04 re
- 23.02.15 18:31 Tom N
- 23.02.15 18:52 re
- 23.02.15 22:49 janusz_k
- 24.02.15 17:31 Liwiusz
- 27.02.15 21:28 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo