  • Data: 2015-02-20 11:25:11
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Matt,

    > Biorac pod uwage ze zostal usuniety prawie 4 lata temu, "expercie", to moze byc
    troche za daleko.

    Zgadza się - został usunięty a ja o tym zapomniałem. Bo nadal nie
    mieści mi się w głowie, jakim cudem pedalarskiemu lobby udało się
    zmusić sejm do usunięcia przepisu, który może pedalarzom życie
    ratować.
    Co widać szczególnie właśnie na tym filmie, gdzie bezmózgi pedalarz
    wbija się prosto pod koła samochodu, jakby nie widział, że wcześniej
    był zasłonięty przez żywopłot.

    --
    Best regards,
    RoMan