  • Data: 2015-02-17 17:57:15
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-17 09:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A skąd Ci się wzięło 80cm na rowerzystę? Tak spasieni w tej okolicy
    > nie jeżdżą.

    Wziąłem pierwszą z brzegu na allegro bez kombinowania i uczciwie -
    roweru mi się nie chce mierzyć bo na dworze piździ.

    http://romet.strefamarek.allegro.pl/rura-kierownicy-
    romet-mtb-al-101-bt-l-640-6.html

    64cm szerokości do tego z 5 cm rogi i uwaga niespodzianka u mnie
    lusterko +10. Masz rację 79cm;) Z tym, że jednak trochę się pewnie
    więcej gibam niż +/-5mm:P

    > Samochód węższy.

    A trzeba było napisać, że sejcz sporting. Może dlatego nie możesz się
    zebrać, bo mocy brakuje;)

    > I bez problemu mieszczę się w 3.5m

    0,79 + 1 + 1,505 no fakt - sejczem sportingiem zostanie ci jeszcze 20,5
    cm zapasu. Chciałbym zobaczyć jak przy 70 (bo przecież kapelusz nie
    jestes, fantazję masz, sporting w nazwie sejcza zobowiązuje i respekt na
    dzielni budzić musi, więc 50 być w tej sytuacji nie może) mieścisz się
    swoim sejczem w bramkę 1,7m. Tylko taką twardą;)

    Shrek.