  • Data: 2015-02-16 15:30:44
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-16 o 12:19, masti pisze:

    > i tak 10 razy dziennie?

    :) Jakbym pracował na busie w tej okolicy to kto wie? Pojeździsz sobie
    za takimi 20-30 minut na dwójce lub jedynce to zrozumiesz.
    W każdym razie piję do tego, że tym mniej można liczyć na przestrzeganie
    przepisów przez rowerzystów, w im większej są grupie.
    A wydawałoby się, że takie imprezy rowerowe organizują ludzie
    zorientowani w przepisach RD.

    W mojej okolicy trenują zawodowi kolarze, najczęściej dwójkami. Jeszcze
    chyba nigdy nie widziałem, żeby nie jechali obok siebie.
    To pewnie dla bezpieczeństwa - żeby wyprzedzający samochód nie
    przeciskał się między nimi, a jadącymi z przeciwka. Ich się nie czepiam,
    mimo iż cytuję "utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu".
    Pojedynczy rowerzyści mają przej..ane na wąskich drogach, bez
    utwardzonych poboczy, poza terenem zabudowanym.

    ps. ich też nie widuję 10 razy dziennie