  • Data: 2013-10-16 20:13:36
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał
    w wiadomości news:l3m0sd$fua$1@alfa.ceti.pl... W dniu 2013-10-15 20:55,
    Tuscan87 pisze:
    > Rozumiem, ze to musi byc scigacz albo cos co go przypomina?
    > Wybor tylko miedzy tymi dwoma? Rozumiem, ze uprawnienia na 125ccm juz
    > masz? Umiesz juz jezdzic na skuterze czy jestes mistrzem prostej?

    Kurwa, nagadałes sie ze rozumiesz, a chuja rozumiesz. Zamiast chlopakowi cos
    odpowiedziec, najebales znakow zapytania i wszystko rozumiesz, lecz nichuja
    nie rozumiesz... Co do kurwy nedzy ma oznaczac pytanie, czy umie jezdzic na
    skuterze czy jest mistrzem prostej? Bo tego to nawet kurwa ja nie rozumiem.
    Napisz kurwa jak sie jezdzi skuterem, jak sie bierze nim winkle, jak zamyka
    opony, jak sie go stawia na kolo, robi łyli:-), Napisz mi kurwa co oznacza
    ze ktos umie jezdzic skuterem!!!!! Albo nie. Napisz jak to jest jak ktos nie
    umie jezdzic skuterem. Ja pierdole...

    --
    Grzybol