  • 1. Data: 2010-02-13 15:04:33
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: marjan <k...@g...com>

    elmer radi radisson pisze:

    > Ale przeciez on ma racje. Tak samo jak nikt nie wymaga, aby zjezdzac
    > na lewy pas dajac na prawym miejsce do wlaczenia sie do ruchu przez
    > pojazd znajdujacy sie na skrajnym pasie "rozbiegowym", ale to zwykly
    > przejaw kulturalnej wspolpracy i uplynniania ruchu, a i tez posrednio
    > poprawa bezpieczenstwa. Szczegolnie ze juz wszyscy znajduja sie w ruchu
    > i zazwyczaj calosc przebiega jak po masle.

    I oczywiście, że jeśli tylko mam możliwość usprawnić ruch, tak jak w
    opisanej przez Ciebie sytuacji - to tak robię. W tej natomiast sytuacji
    nie widzę potrzeby utrudniać sobie życia, jeśli mam prawo przejechać
    zgodnie z przepisami.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 2. Data: 2010-02-13 15:13:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-13 15:04, marjan wrote:

> [...]
    > opisanej przez Ciebie sytuacji - to tak robię. W tej natomiast sytuacji
    > nie widzę potrzeby utrudniać sobie życia, jeśli mam prawo przejechać

    Jesli pasow jest dosc, a pozniejszy zjazd w lewo to nie jest kwestia
    dystansu rzutu kula w kregle, to jednak wypadaloby sie trzymac tego
    prawego pasa i sie jakos plynnie wpasowac. W miastach ruchu jest i tak
    duzo, a zawsze to udroznienie przejazdu dla tych z przeciwka ktorzy nie
    zawsze maja dostepny dlugi cykl swiatel. Posiadanie pierwszenstwo nie
    musi rownac sie egoizmowi. Inaczej nie daloby sie wyjechac z niektorych
    podporzadkowanych uliczek..

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-02-13 19:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > opisanej przez Ciebie sytuacji - to tak robię. W tej natomiast
    > sytuacji nie widzę potrzeby utrudniać sobie życia, jeśli mam prawo

    to moze wlasnie tu jest problem.
    Bo ja czasami utrudniam sobie zycia, znow - dla uplynnienia całego ruchu,
    np. wpszczajc kogos z popporzadkowanej czy pozwalajac komus jadacemu z
    przeciwka skrecic w jego lewo.
    Oczywiscie w twoim przypadku to utrudnienie polega na dodatkowej zmianie
    pasa... cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam