    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pjdf38$nu2$1@node2.news.atman.pl> <pjfi3c$pj6$1@node1.news.atman.pl>
    <pjg54d$7r9$1@node2.news.atman.pl> <pjhd1u$anm$1@node2.news.atman.pl>
    <pjk5bo$9b2$1@node1.news.atman.pl> <pjklpo$avg$1@node2.news.atman.pl>
    <pjl2qu$n5k$1@node2.news.atman.pl> <pjl6mg$9o9$1@node1.news.atman.pl>
    <pjnjpu$jv8$1@node1.news.atman.pl>
    <5b5f5362$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <pjq4fq$d0r$1@node2.news.atman.pl> <pjq7f8$e18$6@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 1 Aug 2018 02:32:28 +0200

    Dnia Tue, 31 Jul 2018 19:49:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ruch drogowy powinien być opisany enigmatycznie. Choćby dlatego, że ma
    > go ogarnąć traktorzysta po czterech latach powszechniaka, a nie tylko
    > student prawa.

    Rozumujac "enigmatyczny" = "przeznaczony do obslugi przez prostego
    podoficera" ? :-)

    > Przecież jest jasno ujęte - zielone - możesz jechać,

    Z zastrzezeniami

    >czerwone masz się zatrzymać.

    Przeciez to jest proste - jakby ustawodawca chcial, zeby zielone
    dawalo pierwszenstwo, to by to napisal, a skoro nie napisal, to widac
    nie chcial :-)

    Cos tam co prawda baknal o pierwszenstwie swiatel nad znakami, ale
    zapomnial opisac jak to rozumiec, bo z przepisow to nijak nie wynika.

    Wiec mozemy trolowac jeszcze dlugo :-)
    A co gorsza - trolowac moga adwokaci, prokuratorzy, sedziowie :-)