  • Data: 2018-07-26 20:18:40
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, July 26, 2018 at 7:39:12 PM UTC+2, Akarm wrote:

    > Proszę bardzo, losowo klikałem na mapie Warszawy:
    > https://goo.gl/maps/HX1dCVFroeD2
    > https://goo.gl/maps/JGECpm6p1kx
    > https://goo.gl/maps/A6NGdHNBvDr
    > Są to, co prawda, trudniejsze skrzyżowania, ale ludzie sobie jakoś na
    > nich radzą.

    E... to nie takie
    Idea niby podobna, ale to takie zwykle skrz. dwujezdniowych drog, gdzie pas zieleni
    jest wezszy od samochodu... na filmie jest dosc duze rondo, wjechac na nie moze
    (zgodnie z przepisami) kilkanascie/dziesiat samochodow, w miedzyczasie swiatla moga
    sie zmienic. Jadac po rondzie trzeba ustapic pierwsz. tym z prawej, bo moga miec
    zielone, a jadac po rondzie nie ma sie pojecia jakie maja, bo brak swiatel przed tymi
    jezdniami/wjazdami... Wszystkie ronda tego typu u nas (Krk) maja swiatla na rondzie,
    no i oczywiscie sa takie calkowicie bez swiatel (jedyne bez znakow ustap
    pierwszenstwa na wjazdach przerobili na "normalne" w RP)