  • Data: 2014-10-21 11:44:14
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m1k2lk$bbg$1@node2.news.atman.pl...
    > Gdyż, albowiem, ponieważ? Bo ustawa PoRd ma na to inne zdanie - pieszy na
    > przejściu ma pierwszeństwo. Trochę ułomene, ale nie stawia go to w pozycji
    > "gościa".

    Przecież jakoś musi przedostać się na drugą stronę. Wyznaczono takie
    miejsce, ale wkraczanie na jezdnie ma odbywać się na określonych zasadach.
    Wyjątek potwierdza regułę. Obecne zasady są wystarczające. Ingerencje
    wynikające z fascynacji zachodnimi rozwiązaniami są wyrazem głupoty a nie
    postępu.

    > No i właśnie się zmieni... Rozumiem, że cię to boli i na przykład na
    > jezdni wyżej w hierarchi od małych mobilków stawiasz duże mobilki?

    Zmieni? A to jest już nieuzasadnione i wręcz głupie zaburzenie przyjętego
    porządku. Jezdnia to część drogi właśnie dla pojazdów. Na tej drodze jest
    też chodnik, pobocze. Piesi dostali tę część drogi po której nie jeżdżą
    pojazdy. Wkraczanie na nieswoje czyni gościem. Parkowanie na przejściu jest
    zabronione a na chodniku dopuszczone na ścisłych zasadach.

    > Hm - mniej więcej takie jak ofiara jest chroniona prawem przed dresem -
    > niezły przywilej....

    Ruch drogowy to nie wolna amerykanka. Drogowe dresiarstwo jest namierzalne i
    karalne.

    > No to protestuj dalej.

    Takie podejście przypomina arogancję ówczesnej władzy.
    neelix