  • Data: 2014-10-03 22:03:30
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Widać masz pecha, albo jakoś "nieczytelnie" prowadzisz. Ja jak zwalniam,
    > to max w pięć sekund się zbierają. Jak już napisałem, ma to tą wadę, że
    > zbierają się nie patrząc na resztę okoliczności.

    Dzisiejsze ... prosta droga, jadę za jakimś samochodem, zbliżamy się do
    przejścia, jakaś ofiara nadjeżdżająca z naprzeciwka robiąca dobrze pieszym
    ostro hamuje by przepuścić, a ten przede mną nawet nie zdążył zareagować i
    przejechał, ofiara walczy światłami i klaksonem gdy sama wpuściła pieszego
    pod dwa samochody