  • 31. Data: 2019-07-27 08:10:31
    Temat: Re: Pierwszenstwo na przejsciu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 08:02, cef pisze:

    > Czasami  patrzę sobie jak to jest oznakowane
    > i nie za bardzo widzę jak się zorientować czy można jechać czy jest się
    > pieszym.

    Bez żartów, naprawdę gdzieś jest przejazd dla rowerów, który nie ma
    oznakowania poziomego?
    Bo jak jest tylko zebra, to chyba nie ma wątpliwości, ze nie wolno po
    niej przejechać rowerem?

  • 32. Data: 2019-07-27 08:23:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-27 o 08:10, Cavallino pisze:

    > Bez żartów, naprawdę gdzieś jest przejazd dla rowerów, który nie ma
    > oznakowania poziomego?
    > Bo jak jest tylko zebra, to chyba nie ma wątpliwości, ze nie wolno po
    > niej przejechać rowerem?

    Nie wiem czy jest, bo nie oglądam tego od strony rowerzysty.
    Bardziej szukałem problemu w "przejeżdżaniu wszędzie" po stronie
    oznakowania a nie mentalności rowerzystów.

  • 33. Data: 2019-07-27 09:12:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 08:23, cef pisze:

    > Nie wiem czy jest, bo nie oglądam tego od strony rowerzysty.

    A ja tak, praktycznie codziennie - i przejazd jest zawsze oznakowany.
    Przynajmniej w cywilizowanej części kraju.

    > Bardziej szukałem problemu w "przejeżdżaniu wszędzie" po stronie
    > oznakowania a nie mentalności rowerzystów.

    I na tym polega błąd.
    Pedalarzom nie robi różnicy czy jadą po ścieżce rowerowej, po chodniku,
    czy po jezdni obok ścieżki, jezdnią jednokierunkową pod prąd, lewą
    stroną jezdni, względnie przez przejście dla pieszych, nawet jak po
    drugiej stronie skrzyżowania jest legalny przejazd dla rowerów, albo
    nawet bezkolizyjny pod ziemią.

    Byle było 1 m krócej czy 1 sekundę szybciej.

  • 34. Data: 2019-07-27 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Byle było 1 m krócej czy 1 sekundę szybciej.

    To troche jak kierowcy ktorzy jadac od starołeki w strone wildy musza
    zapierdalac 100 na godzine zeby byc 2s wczesniej na swiatłach pod
    mcdonaldem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 35. Data: 2019-07-27 14:09:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2019 13:34:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak nie ma wymalowanego oznakowania poziomego, to ma sobie pomyśleć, że
    > to przejście dla pieszych - znaczy można przejeżdzać, ale nie wolno (a w
    > zasadzie właśnie wolno - w sensie "nie szybko").

    No to popatrz na te linie zatrzymania - moze sprawiac wrazenie ze to
    przejscie z przejazdem

    J.

  • 36. Data: 2019-07-27 16:33:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To troche jak kierowcy ktorzy jadac od starołeki w strone wildy musza
    > zapierdalac 100 na godzine

    100 na kolizyjnej dwupasmowej drodze do zapierdalanie?
    Tak jak pisałem - tylko dla dekli z kapeluszem zamiast mózgu.

  • 37. Data: 2019-07-27 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > 100 na kolizyjnej dwupasmowej drodze do zapierdalanie?
    > Tak jak pisałem - tylko dla dekli z kapeluszem zamiast mózgu.

    Na dziurawej i nieruwnek drodze ze zjazdem oraz wjazdem od drogi
    debinskiej. Wszystko na dystansie moze 2km...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 38. Data: 2019-07-27 19:17:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Na dziurawej i nieruwnek drodze ze zjazdem oraz wjazdem od drogi
    > debinskiej.

    I dlatego mówimy o 100, a nie o 120 czy 150.
    Dodajmy że zjazdy/wjazdy rzecz jasna też bezkolizyjne.

  • 39. Data: 2019-07-27 19:19:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.07.2019 o 14:09, J.F. pisze:

    > No to popatrz na te linie zatrzymania - moze sprawiac wrazenie ze to
    > przejscie z przejazdem

    Może i mogą. Dla niektórych przepis, że ktoś ma pierwszeńtwo sprawia
    wrażenie, że ma on ustąpić pierwszeństwa;)

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2019-07-27 19:22:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem czy jest, bo nie oglądam tego od strony rowerzysty.

    Od strony rowerzysty jest oznakowanie poziome na jezdni. Raczej nie
    budzące wątpliwości czy przejazd jest, czy nie.

    > Bardziej szukałem problemu w "przejeżdżaniu wszędzie" po stronie
    > oznakowania a nie mentalności rowerzystów.

    Szczerze mówiąc po stronie oznakowania nie widzę raczej problemów (od
    strony rowerzysty).

    --
    Shrek