  • 1. Data: 2011-04-15 17:13:17
    Temat: Pierwsze moto - gdzie sprawdzic w Warszawie?
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    Witam!

    Zrobilem prawko 2 lata temu ale mnogosc obowiazkow nie pozwolila mi sie na
    powaznie rozejrzec za sprzetem.

    Dobry kumpel sprzedaje teraz swoje CB 500 i po znajomosci daje mi dobra cene
    bo chce opchnac w dobre rece (na brak szmalu nie narzeka) i kupuje na sezon
    cos wiekszego. Mial chetnych za wieksza kase ale woli mi sprzedac za mniej
    ale wie ze bede dbal o sprzet. Sam go kupil 2 lata temu w Moto Motion. Niby
    jest bezwypadkowy i w dobrym stanie nie wymagajacy wkladu wlasnego (w
    zeszlym roku porobil w nim sporo rzeczy). Kolega kolega ale sami wiecie, ze
    nie chce sie wpakowac na mine. Ja sie na kupowaniu motocykli znam srednio
    wiec gdzie moge podjechac aby ktos fachowy go obejrzal? Ewentualnie na co
    zwrocic uwage?

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2011-04-15 18:08:54
    Temat: Re: Pierwsze moto - gdzie sprawdzic w Warszawie?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jaro" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > cene bo chce opchnac w dobre rece (na brak szmalu nie narzeka) i kupuje
    > na sezon cos wiekszego. Mial chetnych za wieksza kase ale woli mi

    No, kumpla masz spoko. Nie schylaj sie tylko przy nim po mydło. Chyba że
    lubisz...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-04-15 18:24:15
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:

    > No, kumpla masz spoko. Nie schylaj sie tylko przy nim po mydło. Chyba że
    > lubisz...

    jak bedzie kumpel bedzie naprawde dobry to zrobi to bez mydła

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-04-15 18:25:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > jak bedzie kumpel bedzie naprawde dobry to zrobi to bez mydła

    Arni, Ty wogóle nie w temacie jesteś. Weź se poczytaj strony gejowskie. Tego
    sie nie robi na mydło, czy bez, tylko w trakcie procedury jego
    podnoszenia:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-04-15 18:31:00
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:

    > Arni, Ty wogóle nie w temacie jesteś. Weź se poczytaj strony gejowskie. Tego
    > sie nie robi na mydło, czy bez, tylko w trakcie procedury jego
    > podnoszenia:-)

    no przeciez mówie, nie bedzie potrzebował mydła :)

  • 6. Data: 2011-04-15 19:02:28
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > No, kumpla masz spoko. Nie schylaj sie tylko przy nim po mydło. Chyba że
    > lubisz...
    > Grzybol

    No wzruszajace. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie pisz bo to
    jakie masz doswiadczenia ze swoimi kolegami malo mnie obchodzi.

    Nie pozdrawiam
    Jaro

  • 7. Data: 2011-04-15 19:05:38
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > Jasne, bylo wielu chetnych zaplacic wiecej, ale on cierpliwie czekal, az
    > ty sie namyslisz i dasz mu mniej. Nie wierz zbytnio w takie bajki.

    No sam jestem swiadkiem jak mial klienta za kilka stow wiecej ale jego kasa
    malo obchodzi bo jak napisalem ma w cholere.

    > Poszukaj zakladow w swojej okolicy, ktore zajmuja sie naprawa motocykli.
    > Przewaznie diler danej marki ma tez obok serwis. Tam Ci sprawdza.
    > Pete

    Bede musial poszukac, a co myslisz/myslicie o tym Moto Motion? Kiedys
    czytalem, ze tam z 3 robia 1 motocykl ale moze to byla jakas glupia plotka.
    Jutro sie rozejrze za warsztatami w okolicy. Moze jestes ktos z grupy kto
    zna sie na motocyklach i za flaszke moze mi pomoc?

    Pozdrowki
    Jaro

  • 8. Data: 2011-04-15 19:08:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > No wzruszajace. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie pisz bo
    > to jakie masz doswiadczenia ze swoimi kolegami malo mnie obchodzi.
    > Nie pozdrawiam
    > Jaro

    To pisz kurwa jak człowiek, nie jak debil. Kolega nie chce kasy od innych,
    chociaz daja mu wiecej, ale on sprzeda tylko Tobie. Trzeba byc jebnietym lub
    jebac sie z tym kolegą żeby wierzyc w takie bajki. Teraz dotarło matole
    jebany?

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-04-15 19:13:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > na kupowaniu motocykli znam srednio wiec gdzie moge podjechac aby ktos
    > fachowy go obejrzal? Ewentualnie na co zwrocic uwage?

    Ogólnie piszesz jak debil. Dobry kumpel chce sprzedac tylko Tobie. Więc
    kurwa dobremu kumplowi nie wierzysz i nie chcesz wpakowac sie na mine?. To
    ten "dobry kumpel" powinien Ci zajebać w ryj. Tym bardziej, że ma kasy w
    chuj. To niech Ci da do kurwy nędzy za darmo tego motura. Po chuj tu piszesz
    wogóle? Zastanowiłeś się co napisałeś???

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-04-15 19:20:10
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    "Nie dyskutuj z idiota bo zrowna Cie do swojego poziomu a potem pokona
    doswiadczeniem."

    Nie rozumiesz co napisalem i nie zrozumiesz wiec juz nic nie pisz. A ja juz
    Ci nie odpisuje. Narka.