  • Data: 2013-02-26 00:07:28
    Temat: Re: Piec lutowniczy T-962
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Co do kalibracji to podręcznik użytkownika nie daje żadnej szansy. Można
    > tylko zdefiniować własny profil temperaturowy I chyba tak zrobię. Dzięki
    > za sugestię. Tylko nie będe polegał na temepraturze mierzonej przez
    > urządzenie a temperaturę zdejmą własną termoparą.

    Nie wiem czy macie tam speca od lutowania ale jesli jakies QNF albo BGA
    to bez podgrzania od dołu musicie sie przygotowac na szybkie zwroty
    gwarancyjne produktow. Ten piecyk jest Ok ale z tego co widze raczej
    do lutowania rezystorow na plytce prototypowej, ewentualnie pokusil bym
    sie o zmontowanie do niego jakiegos obiegu i 2-3 termopar.