  • 11. Data: 2011-07-02 09:12:04
    Temat: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>

    W dniu 2011-07-02 01:20, Dman-666 pisze:

    > Gwoli scislosci - mechanik od ASB haslo "Emilcin"...wystarczy?
    > Koles za skrzynie (robote i czesci) w Mondeo v6 2005 od ZERA (w
    > znaczeniu "rozjebane wszystko"), ceni 2500, A klasse 3500...znam, wiem,
    > i zlego slowa nie powiem. Ale zeby sie znac trzeba miec waska
    > specjalizacje...robie tylko to co zna...a ja mu ufam. Nie przecze, ze
    > zrobi mi skrzynie np z Clio...ale musi to byc cos co jest na rynku i sa
    > do tego graty.

    Jeśli Mondeo i V6 to JF506E - i gościu chce za jej zrobienie 2,5kzł ? to
    daj na niego namiary, mam nadzieję że się nie przyda :D
    Ile chce za dynamiczną wymianę oleju w skrzyni jak powyżej ?

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-07-02 11:48:36
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Krzysiek Matyasik nawija makaron na uszy:

    A szoty podeslesz? Ja wiem jak wyglada, ale to nie moje oczy decyduja o
    ew. kupnie.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 13. Data: 2011-07-02 11:56:16
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Czarek Daniluk nawija makaron na uszy:

    > Jeśli Mondeo i V6 to JF506E - i gościu chce za jej zrobienie 2,5kzł ? to
    > daj na niego namiary, mam nadzieję że się nie przyda :D

    Tyle zaspiewal ponad rok temu jak mondas byl do kupienia z rozwalona
    skrzynia (w cenie zlomu). Sprzedawca nie umial nic wiecej powiedziec
    poza "uwalona" i chcial go przerobic na manual ;).
    Namiar prosty - wpisz "emilcin ASB" - koles specjalizuje sie w MB, ale
    robi reszte niemieckich. Czasami oplaca sie tam jechac zeby miec spokoj
    i gwarancje za rozsadna cene.

    > Ile chce za dynamiczną wymianę oleju w skrzyni jak powyżej ?

    Tego nie wiem. Ja robilem zmiane oliwy gdzie indziej. Zadzwon

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 14. Data: 2011-07-02 20:25:47
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-07-01 22:48, Dman-666 pisze:
    > Czesc,
    > i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
    > troche jak MI...ale poczytajcie ;)

    > Cos dodacie?
    > Opinie, sugestie mile widziane...nie odzegnuje sie od nietrafionych
    > opinii (przekonajcie mnie jesli nie mam racji ;))
    > Auto do zakupienia w ciagu najblizszych 2 miesiecy...

    Mimo ze marka ta zostala juz skreslona, ale co tam.. ;)

    Ostatnio zakupilem rodzicielce, specjalnie z automatem, reanault megane
    II, 2004 r, silnik 1,6, 16v benzynowy. No i powiem ze bardzo mile
    zaskoczony jestem tym autem. Jezdzi naprawde fajnie, mimo ze na codzien
    mam do uzytku auta klase lub dwie wyzej. Ps. automat tam jest prawdziwy,
    a nie jakies CVT czy inne takie. Tylko ciezko takie cos w Polsce znalesc.

  • 15. Data: 2011-07-02 21:20:08
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Zebym nim nie jezdzil to napisze, ze za duzy ;-P

    moja gorsza polowa od 3 lat jezdzi visionem 3,5 (wczesniejsza wersja 300m z
    tym ze jeszcze wiekszy :-) i nie narzeka :-) malo tego..to bylo jej pierwsze
    auto i teraz w kazdym innym czuje klaustrofobie, tandete i "skromne
    wyposazenie"
    _______________________________
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 16. Data: 2011-07-02 22:22:19
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-07-02 21:20, ..:maniek:.. pisze:

> [...]
    > tym ze jeszcze wiekszy :-) i nie narzeka :-) malo tego..to bylo jej pierwsze
    > auto i teraz w kazdym innym czuje klaustrofobie, tandete i "skromne

    300m to naprawde zacne auto. Dawno czym tak wygodnym i jednoczesnie (o
    dziwo) zwinnym sie nie wozilem

  • 17. Data: 2011-07-02 22:32:51
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 1 Lip, 22:48, Dman-666 <d...@t...o2.pl> wrote:
    > Czesc,
    > i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
    [...]
    > -ASB (bez negocjacji, udalo sie wynegocjowac, ze ma byc niemiecki,
    > japonski lub US)
    > -segment B
    [...]
    > -budzet <= 15K z malymi wahaniami w gore
    > rocznik >= 2001 (wymagane AC a powyzej 10 lat to juz problem)
    [...]
    > -Mazda Demio (auto super, brak ofert dla ASB)
    Na mobile.de sa - moze ktos spod Warszawy to sprowadzi?
    Na allegro trafiaja sie tez 323F z automatem.
    W obu przypadkach polecam przesuwana tylna kanape, dzielona pol na
    pol. Dodatkowo regulacja pochylenia oparcia pozwala wepchnac cos
    duzego mimo nominalnie malego bagaznika; ma tez inne zalety.
    pozdrawiam, tomek

    PS. tez kiedys chcialem HR-V - wez pod uwage, ze tam jest skrzynia CVT

  • 18. Data: 2011-07-02 23:05:28
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak ..:maniek:.. nawija makaron na uszy:

> [...]
    > tym ze jeszcze wiekszy :-) i nie narzeka :-) malo tego..to bylo jej pierwsze
    > auto i teraz w kazdym innym czuje klaustrofobie, tandete i "skromne

    Mariusz,
    wyglada kozacko...sam bym sie polasil...

    Napisz prosze:
    -jak wyglada serwis w DC (albo Twoje rejony)
    -jak z awatryjnoscia (amerykaniec...wiesz, wycieki oleju, padaczka
    zawieszenia itp...mialem okazje prawie macac Voyagera w "dosc dobrym
    roczniku" i sobie bym nie kupil - opinia zaufanego maniaka motoryzacji)
    -koszty uzytkowania
    -korozja

    Znalazlem jeden na allegro za ok 10k. Ogolnie auto jak dla mnie ;)

    Jedyne co martwi to:
    -widoczna (?) tandeta w srodku
    -slaby rocznik (o AC raczej musze zapomniec)
    -brak pasa trzypounktowego z tylu

    Za wyglad daje w skali 0-10 dziewiec punktow ;)
    300'tka to jak napisalem "zwylky padalec jakich mnogo"...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 19. Data: 2011-07-02 23:10:48
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Tomek Glowka nawija makaron na uszy:

    > Na mobile.de sa - moze ktos spod Warszawy to sprowadzi?

    Sam sobie moge...jakos tak wyszlo, ze mam pewne doswiadczenie ;)
    Ale ogldalem i slabo poki co...(budzet)

    > Na allegro trafiaja sie tez 323F z automatem.

    Stare maja fajny wyglad...nowe sa paskudne jak Accent...raczej nie biore
    pod uwage (choc do "tluczenia" nie ma lepszych IMO...ale kobiety ;) )

> [...]
    > pol. Dodatkowo regulacja pochylenia oparcia pozwala wepchnac cos
    > duzego mimo nominalnie malego bagaznika; ma tez inne zalety.
    Wiem, znam, 1.5 fajnie sie gazuje i dobrze sie zbiera.

    > PS. tez kiedys chcialem HR-V - wez pod uwage, ze tam jest skrzynia CVT
    !? Aj!...niedobrze. Ale lewar wyglada jak w normalnym ASB :/

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 20. Data: 2011-07-02 23:20:27
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak lukz nawija makaron na uszy:
    > Ps. automat tam jest prawdziwy,
    > a nie jakies CVT czy inne takie. Tylko ciezko takie cos w Polsce znalesc.

    I tu jest problem :/ widzialem ostanio Clio z ASB (a nie CVT) i
    wygladalo OK...ciekawi mnie co to za skrzynia bo na francuza nie wyglada
    na pierwszy rzut oka...nissanem to pachnie... (w koncu Laguna3 ma motor
    od japoncow z rozrzadem na lancuchu)

    Moim cichym faworytem bylo Twingo 1..ale skrzynia jest jednorazowka CVT
    - nikt tego nie naprawia...miesiac temu jezdzilem C4 Picasso 1,6 HDI
    "niby ASB" i tutaj historia zatacza kolo (ale jest IMO jeszcze gorzej
    niz w Twingo)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec