  • Data: 2011-07-02 01:08:20
    Temat: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak se patrze i patrze jak Krzysiek Matyasik nawija makaron na uszy:
    w sumie to mpoj post zalatuje ogloszeniem kupna....ale co mi tam;)

    > Mam Audi A4 Avant z ASB (tiptronic).

    Troche "krowa"powie mi "zaduzy" ...ale moge ponegocjowac...jakby sie
    dalo upchnac czujniki parkowania to nie byloby zle...

    > Bezwypadkowy, ale otarcia da się znaleźć.

    napisz pls jakie

    > Niektórzy twierdzą, że Audi jest marką premium.

    U nas we familii nie za baudzo ;) A3, A2... moze A4...

    > Moja A4 jest z 2000 roku, niestety.

    moze by sie dalo upchnac...moze ktos zorientowany w ubezpieczeniach cos
    dorzuci...

    > 1.9TDi na pompowtryskiwaczach.

    Znam...mialem w Ibizie i w Polo...ogolnie super poza tym ze rozrzad
    paskowy ;) kiedy robiles rozrzad? ;)

    > Szczecin, dodatkowo kabel VAG w zestawie :)

    A fajna miesjcowke na wakacje znajdziesz? bo wypchne kobitke z
    dzieciakami jakbyco i bedzie pretekst ;)

    napisz jak z korozja ogolnie...i cos wiecej (szczegoly)...jak chcesz to
    napisz na priv.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec