eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPiS: Grożą nam w internecie. Trzeba wprowadzić monitoring sieci Re: PiS: Grożą nam w internecie. Trzeba wprowadzić monitoring sieci
  • Data: 2010-10-24 10:14:27
    Temat: Re: PiS: Grożą nam w internecie. Trzeba wprowadzić monitoring sieci
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Karpinski wrote:

    > Dobrze, ze dodales ze takie pomysly biora sie od 'idiotow z
    > ktorejkolwiek partii', bo juz zaczalem podejrzewac, ze probujesz
    > udowodnic, ze takie pomysly pochodza od 'tej ktorej spisek masonski
    > urzadzil zamach terrorystyczny i holocaust w biurze poselskim w Lodzi, z
    > powodu ze nawolywala do tego kampania nienawisci Tuseka i Komarowskiego'.

    się okazało, że ten ich ciepły kurwidołek zwany sejmem i senatem się
    robi trochę gorący..
    Cóż, jest wojna - giną ludzie. Szkoda ich w ludzkim wymiarze.

    Ale gdyby zrobić ekstrakcję tej ludzkiej części, to zostaje g.. warte
    polityczne dno z mułem i niektórzy rzeczywiście mogą się zabrać za
    sprzątanie...

    Marcin