  • 1. Data: 2010-08-26 09:10:20
    Temat: Piątek się zbliża - rosyjscy mechanicy i poduszka
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    http://www.break.com/index/awesome-russian-airbag-ex
    plosion

    Jak oni odpalili tę poduszkę? Czy to może fejk?

  • 2. Data: 2010-08-26 10:03:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to nie fake - odpalasz z kabelkow.
    wspolczuje durnoty temu kolesiowi - kregoslup mozna zlamac

  • 3. Data: 2010-08-26 10:06:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 10:03:32 +0200, Michał Gut wrote:
    >to nie fake - odpalasz z kabelkow.

    kabelkow nie pokazali.

    >wspolczuje durnoty temu kolesiowi - kregoslup mozna zlamac

    Tez mi sie tak wydaje.
    I czaszke mozna rozbic .. o sufit :-)

    W zwiazku z czym zachodzi jednak pytanie czy nie fake.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-26 10:10:08
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://www.break.com/index/awesome-russian-airbag-ex
    plosion
    > Jak oni odpalili tę poduszkę? Czy to może fejk?

    nie fake tylko głupota, chłopu mogli złamać kręgosłup,
    a poduszkę odpala się prosto, podłączasz do złącza +12 z akumulatora i masz
    efektowne bum,
    w rzeczywistości daje to fajny efekt - wizualny i dźwiękowy,

    brat

  • 5. Data: 2010-08-26 10:30:28
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Profesor Sparks pisze:
    > http://www.break.com/index/awesome-russian-airbag-ex
    plosion

    > Jak oni odpalili tę poduszkę? Czy to może fejk?

    po tym co widziałem, mam zamiar wymontować z mojego auta wszelkie
    poduszki, aż strach spoglądać w stronę kierownicy ;D

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-08-26 10:35:29
    Temat: Re: Pištek się zbliża - rosyjscy mechanicy i poduszka
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > kabelkow nie pokazali.

    > Tez mi sie tak wydaje.
    > I czaszke mozna rozbic .. o sufit :-)
    >
    > W zwiazku z czym zachodzi jednak pytanie czy nie fake.

    Mi nie bardzo pasuje sama siła wybuchu wyrzucająca gościa pod sufit.

    Z drugiej strony dużo elementów się zgadza, choćby ten pył po wybuchu,
    robiąc fejka raczej by się nikomu nie chciało bawić w dodawanie tego.

    Był kiedyś jakiś taki filmik z gościem który siada bezpośrednio na
    poduszce, trochę go podrzuciło, ale nie aż tak.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-08-26 10:46:10
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Massai napisał:
    > Mi nie bardzo pasuje sama siła wybuchu wyrzucająca gościa pod sufit.

    Bo to radziecka poduszka była. Od Kamaza :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2010-08-26 13:07:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    i pomysl ze podczas dzwona nie dostaniesz z niej w dupsko tylko w twarz:P

  • 9. Data: 2010-08-26 13:17:16
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-26 13:07, Michał Gut pisze:
    > i pomysl ze podczas dzwona nie dostaniesz z niej w dupsko tylko w twarz:P
    Panowie, ale trochę fizyki. Normalnie poduszka się napełnia bez
    przeszkód (teoretycznie) w dużej przestrzeni i gaz ma ujście. Tutaj
    miszczowie umieścili ją w feldze, przykryli materiałem, który dodatkowo
    ograniczył rozprężanie i posadzili kolesia, który to d.. uszczelnił. To
    jak z petardą, odpalana umiejętnie na zewnątrz narobi huku, a odpalona w
    małej zamkniętej butelce będzie udawać granat.
    --
    MZ

  • 10. Data: 2010-08-26 13:43:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>