  • 1. Data: 2009-03-29 08:01:51
    Temat: Photoshop a *.rw2
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Zainstalowalem 30 dniowy Trial Photoshopa 7 na testy a tu sie okazuje ze
    nie obsluguje Panasonicowych plikow raw (rw2). Troche jestem zaskoczony bo
    Irfan View spokojnie to otwiera wiec pytam: jest juz jakis plugin lub inne
    rozwiazanie czy Photoshopowi powinienem podziekowac?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
    Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire
    myself to? What beast must be adored? What saintly image attacked? What
    hearts shall I break? What lie must I uphold? - Wade through what blood??

  • 2. Data: 2009-03-29 08:43:01
    Temat: Re: Photoshop a *.rw2
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-29 10:01:51 +0200, 2late <d...@w...pl> said:

> [...]
    > zaskoczony bo Irfan View spokojnie to otwiera wiec pytam: jest juz
    > jakis plugin lub inne rozwiazanie czy Photoshopowi powinienem

    PS7 to już straszna prehistoria, ale ZTCP ACR do niego trzeba było
    dokupić osobno. Wbudowany pojawił się dopiero w kolejnej wersji (CS
    vel. 8).

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-03-29 10:35:18
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    Mozesz zrobic tak, ze programem UFRAW
    skonwertujesz RAW-y do postaci TIF (16bit/kanal) i
    to wczytasz sobie do Photoshopa 7.

    Mozesz jeszcze zrobic inaczej... Pobrac konwerter RAW-ow do DNG na stronie
    Photoshopa.

    DNG Ci sie wczyta bez problemow.

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 4. Data: 2009-03-30 07:47:23
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    DNG

    raw konwerter

    Rak

  • 5. Data: 2009-03-31 21:49:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Mar 2009, 2late wrote:

    > Zainstalowalem 30 dniowy Trial Photoshopa 7 na testy a tu sie okazuje ze nie
    > obsluguje Panasonicowych plikow raw (rw2).

    Przepraszam jak zamieszam, ale Photoshop 7 czy Photoshop Elements 7
    z ACRem?
    Bo jak PS 7 to sprawdź czy PSE 7 (a raczej ACR) otwiera - w porównaniu do
    "pełnego" PSa to taniocha :)

    pzdr, Gotfryd