  • 21. Data: 2010-10-14 13:47:50
    Temat: Re: Peugeot Partner 2007 1.6 HDI - opinie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czyli ASO złapało klienta idealnego - łatwowiernego łosia, który - po
    > pierwsze - da sobie wmówić, że zepsuł, po drugie - zapłaci horrendalne
    > pieniądze, bo to przecież i tak nie z jego bezpośredniej kieszeni.
    > I weź tu kup człowieku nowe auto, nie znając się zbytnio. :/

    To akurat szefo woził do ASO i on ze swojej kieszeni płacił faktury. :)
    WOJO

  • 22. Data: 2010-10-14 15:37:09
    Temat: Re: Peugeot Partner 2007 1.6 HDI - opinie - VW Caddy 1.9
    Od: tippyland <t...@g...com>

    On 13 Paź, 16:39, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
    > Mam dokladnie Partnera z 2007 1.6 HDI 90KM.
    > W miare dynamiczny (jak na te moc i bude).
    > Niskie spalanie - srednie ok 6l ON.
    > Rudej póki co nie widac.
    > Nic sie nie zepsulo.
    > (nie liczac uszczelki miski olejowej, która
    > poprawiono przy pierwszym przegladzie).
    >
    > Jak masz jakies szczególowe pytania, to smialo.

    Czytam o typowych bolaczkach tego modelu. Z tego co pisza samochody te
    glownie maja problem z zawieszeniem, dokladniej z padajaca tylna
    belka. Po jakim czasie nalezy spodziewac sie problemow z tym
    elementem, jaki jest koszt naprawy i ile taka belka wytrzymuje po
    ewentualnej naprawie/regeneracji?

    Jeszcze jedno pytanie, czy ktos ujezdzal VW Caddy i ma porownanie? Czy
    te samochody w ogole mozna jakos do siebie porownac? Czy Caddy bedzie
    bardziej wygodny, ekonomiczny, niezawodny?

  • 23. Data: 2010-10-14 15:48:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 06:37:09 -0700 (PDT), tippyland napisał(a):

> [...]
    > belka. Po jakim czasie nalezy spodziewac sie problemow z tym
    > elementem, jaki jest koszt naprawy i ile taka belka wytrzymuje po

    na to pytanie nie ma odpowiedzi, bo ona się sypie nie ze zużycia a z
    korozji.
    Dokąd uszczelniacze łożysk są dobre - będzie żyła.
    Jak polecą uszczelniacze - korozja załatwi łożyska w kilka miesięcy.

    Statystycznie wytrzymuje kilka lat. Zestaw naprawczy do starego Berlingo
    jest śmiesznie tani, robota też nie jest droga (jeżeli nie trzeba
    tulejować), więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby co jakiś czas wymienić
    dla świętego spokoju, łączny koszt z robocizną powinien wyjść jakieś 200 zł
    Do nowego to już trochę droższe jest, ale znów bez przesady. Oprócz tego
    nowe nie są aż tak stare, żeby się tym martwić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2010-10-14 15:49:30
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    tippyland wrote:
> [...]
    > te samochody w ogole mozna jakos do siebie porownac? Czy Caddy bedzie
    > bardziej wygodny, ekonomiczny, niezawodny?

    W pewnej firmie kurierskiej stoją VW caddy w wersji SDI, rocznik zbliżony
    OIDP. Stoją w serwisie non stop - awaria są ciągle i za każdym razem coś
    innego. Opinie o samochodach bardzo złe i ten model jest uważany za
    wyjątkowo zawodny.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2010-10-14 22:03:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-14 13:13, Waldek Godel pisze:

    > Koło dwumasowe którego nie ma? Gratulacje!!!!

    Chyba, że pasowe, o czym już pisaliśmy - mogło nie przeżyć 350kkm.
    Do Marka - możesz uszczegółowić swoją wypowiedź?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-10-17 22:51:54
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Chyba, że pasowe, o czym już pisaliśmy - mogło nie przeżyć 350kkm.
    > Do Marka - możesz uszczegółowić swoją wypowiedź?

    Aż zerknąłem do faktury. Chodziło o koło pasowe.
    Wypowiedż i tak miała na celu zdementowanie pogłosek o awaryjności tych
    silników.
    --
    Marek P.