  • Data: 2010-12-28 10:05:17
    Temat: Re: Peugeot 307, 308 bać się ???
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widziałeś, żeby Fiat produkował JTD 2.0 ???
    > http://www.autocentrum.pl/fiat/ulysse/ii/silnik-dies
    la-2.0-jtd-136km

    No taaaaa, także jeżdżę Scudo 2.0jtd ale przez myśl mi nie przeszło nazwać
    go Fiatem :-D
    Jak i małego (nemo?) citroena - citroenem haha ! Zwyczajowo pug i fijat
    (wedle wytwórcy a nie brandu).

    a ponizej wyjaśniła sie reszta.
    Co do DPF nie miałem żadnych problemów i poza mechanicznymi zniszczeniami
    "sitka" można sobie wyobrazić problem z zawaleniem olejem i zatkaniem por
    przez wzmiankowane związki ceru - ale są one rozpuszczalne w wodzie wiec
    poza wypalaniem mozna próbować mycia. Zwłaszcza np. w myjce ultradźwiekowej.
    Ciągle pod warunkiem mechanicznej całości ceramiki.
    Ostatecznie usunięcie i przeprogramowanie.

    Pozdrawiam
    MH