  • 31. Data: 2012-02-02 12:25:52
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    Pytajac wprost: wersja legalna, czy crack?

    RW

  • 32. Data: 2012-02-02 12:38:42
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > Pytajac wprost: wersja legalna, czy crack?
    A czy mozna miec pretensje ze nie dziala wersja crack? :)

  • 33. Data: 2012-02-02 15:43:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 12:38:42 +0000 (UTC), M.M. napisał(a):

    > A czy mozna miec pretensje ze nie dziala wersja crack? :)

    Nie mozna. Ale wiesz, miales ot tak sobie Delphi za 3k, nie zainstalowalo
    sie to sobie wziales inne Delphi, ktore nie jest od lat w sprzedazy - brzmi
    to dziwnie, przyznasz? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 34. Data: 2012-02-02 17:27:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.02.2012 10:31, Marek Borowski pisze:

    > BTW: Purysci przenosnosci beda zalamani bo obie pozycje naklaniaja do
    > nieprzenosnego pisania, a po to wlasnia jest specjalizowane API aby z
    > niego korzystac i na maksa wykorzystac KONKRETNY system operacyjny.
    Ale to jest w sumie nieprawda. Zakładają nawet, że piszesz pod konkretny
    system operacyjny (windows 95/98) i powiedzmy, że używasz BSD sockets.
    Teraz wychodzi windows XP. Jeżeli chcesz skorzystać z "lepszego" wsock2
    to musisz wszystko przepisać. W sytuacji gdy używasz wysokopoziomowego
    frameworku to starczy, że użyjesz jego nowszą wersję/napiszesz niewielki
    plugin z samą implementacją komunikacji. Straty nawet na 2 dodatkowe
    poziomy wywołania będą pomijanie małe.

    Michoo

  • 35. Data: 2012-02-02 19:59:43
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zapowiada sie interesujaco. Dorzuci jeszcze ktos swoja opinie na temat
    > tej ksiazki?

    ja to już straciłem nadzieję, te książki piszą jacyś debile...
    której książki byś nie wziął to na 3/4 stron jest wydruk programu, a
    pomiędzy jakieś wyjaśnienia nie na temat...

    może ja jestem nienormalny, ale zawsze wolałem pisać wszystko od zera
    rozumiejąc co w którym momencie i dlaczego, niż sto tysięcy razy poprawiać
    jakiś gotowy kod zerżnięty z jakiejś marnej strony www...

    no chyba, że się mylę, niech Ktoś napisze kto ma tę książkę
    czy warto wywalić na nią 100 pln?

  • 36. Data: 2012-02-02 22:11:36
    Od: "M.M. " <m...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > Nie mozna. Ale wiesz, miales ot tak sobie Delphi za 3k, nie zainstalowalo
    > sie to sobie wziales inne Delphi, ktore nie jest od lat w sprzedazy - brzmi
    > to dziwnie, przyznasz? :-)
    Przez tyle lat troche softu sie nazbieralo, czasami u mnie, czasami u
    kolegi z ktorym czesto pracuje, alob cos zwinalem z firmy ktora nie zaplacila
    mi ostatnich dwoch wyplat, czasami kupil ktos dla kogo pracowalismy. Na
    pewno nie byly to wersje uzdatniane podejrzanymi programami z sieci.

  • 37. Data: 2012-02-02 23:56:57
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>

    On 02-02-2012 18:27, Michoo wrote:

> [...]
    > frameworku to starczy, że użyjesz jego nowszą wersję/napiszesz niewielki
    > plugin z samą implementacją komunikacji. Straty nawet na 2 dodatkowe
    Czyli jednak uzyjesz :-).

    > poziomy wywołania będą pomijanie małe.

    Jesli chodzi framework to z definicji nie jest tak konfigurowalny jak
    czyste wywolanie api. Przykladem moze byc proste otwarcie pliku z
    uwstawieniem flag typu plik tymczasowy (os sam go usunie po zamknieciu),
    buforowania i kilku innych.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 38. Data: 2012-02-03 21:42:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2012-01-31 01:43, M.M. pisze:
    > wiec od kilku lat sukcesywnie zapominam. Wiec pytanie czy w ogole
    > warto, moze, zwlaszcza dzis, od razu lepiej QT?

    A czy są jakieś książki na temat Qt?

  • 39. Data: 2012-02-04 02:39:39
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

    > A czy są jakieś książki na temat Qt?
    No pewnie. Dlaczego mialoby nie być. Jest masa:
    http://developer.qt.nokia.com/books
    Ale nie mam pojecia czy to dobre pozycje. Korzystalem glownie z
    dokumentacji, z tej ktora instaluje sie wraz z qtcreatorem.